JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Κόντε: "Είμαστε πρώτη χάρη στη σκληρή δουλεία"

Η επιτυχία απέναντι στη Σιένα ικανοποίησε τον Αντόνιο Κόντε, θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σημαντικό σταυροδρόμι για τη συνέχεια και ο Conte το ξέρει πολύ καλά:. "Μπήκαμε στο γήπεδο με μια καλή προσέγγιση, έχοντας μεγάλο σεβασμό για την Σιένα, η οποία είναι μια ομάδα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να σώσει τον εαυτό της, είναι υγιής και πέρνει σημαντικά αποτελέσματα από μεγάλες ομάδες. Ήξερα ότι δεν θα είναι εύκολο παιχνίδι, γι 'αυτό είπα στους παίκτες μου να είναι πολύ προσεκτικοί και τώρα συγχαίρω όλα τα παιδιά που ήταν πραγματικά καλοί. Είμαι χαρούμενος για το γκολ του Giovinco και όπως αυτό ήρθε, κάθε φορά προσπαθούμε να φροντίζουμε όλες τις λεπτομέρειες προσεκτικά". 

"Δυστυχώς, έχει γίνει μια κακή συνήθεια σε αυτό το στάδιο, δεν μπορεί να δίνει κάρτες στα αγόρια στο πρώτο λάθος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτή η ομάδα έχει κάνει εκπληκτικά πράγματα. Για το λόγο αυτό θεωρώ ακατάλληλες και αδικαιολόγητες αυτές τις συμπεριφορές. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός για τα αγόρια μου. Κάθε ένα από αυτά γνωρίζει ότι δεν πρέπει να χάσουμε την εστίασή μας και μπορούμε να το επιτύχουμε μόνο με σκληρή δουλειά και θυσίες. Αν είμαστε μπρόστα στο πρωτάθλημα εδώ και ένα χρόνο τώρα και είμαστε κοντά στα προημιτελικά του Champions League αυτό οφείλετε καθαρά και  μόνο χάρη στην σκληρή δουλειά. " 

Δεν υπάρχουν σχόλια: