JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Πογκμπά: "Δεν με πειράζει που δεν με κάλεσε ο Ντεσάμπ"

Ο Ντιντιέ Ντεσάμπ άφησε εκτός αποστολής της Εθνικής Γαλλίας τον Πολ Πογκμπά, ο οποίος πάντως δεν του... κρατά κακία και τονίζει ότι συνεχίζει την προσπάθεια με τη Γιουβέντους.

Ο 19χρονος μέσος, τον οποίο η «Κυρία» απέκτησε από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, πραγματοποιεί πολύ καλές εμφανίσεις και υπήρχε φημολογία ότι θα κληθεί στους Τρικολόρ για το ματς με τη Γερμανία, προκειμένου να κάνει το ντεμπούτο του στην Εθνική. Κάτι τέτοιο ωστόσο δεν έγινε, αλλά ο Πογκμπά δεν προβληματίζεται.

«Δεν απογοητεύτηκα επειδή δεν με κάλεσαν. Δεν είναι και τόσο σοβαρό αν ο Ντεσάμπ δεν θεωρεί ότι είμαι έτοιμος. Θα συνεχίσω να παίζω το ποδόσφαιρό μου και αν με καλέσει με κάλεσε», τόνισε αρχικά ο ταλαντούχος μέσος της Γιουβέντους, ο οποίος έχει πετύχει τέσσερα γκολ σε 15 ματς μέχρι στιγμής.

Όσον αφορά τον χρόνο συμμετοχής του φέτος είπε: «Αν μου προκαλεί έκπληξη το ότι παίζω τόσο πολύ; Και ναι και όχι. Είναι σίγουρα αυτό που ήθελα. Άφησα τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για να παίζω και αυτό γίνεται στη Γιουβέντους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: