JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Πογκμπά: "Έχω πολλά να μάθω ακόμα"

Ο Πολ Πογκμπά αποτελεί μία από τις αποκαλύψεις φέτος στην Ιταλία, αλλά ο ίδιος παραμένει προσγειωμένος και τονίζει ότι έχει πολλά να μάθει στην Γιουβέντους.
Ο 19χρονος Γάλλος μετακόμισε το καλοκαίρι στο Τορίνο κι έχει σημειώσει τέσσερα γκολ σε 17 ματς και δεν είναι λίγοι εκείνοι που τον έχουν συγκρίνει με τους Βιεϊρά και Ντεσαγί.

«Είμαι χαρούμενος που με συγκρίνουν με μεγάλους παίκτες, αλλά αυτή την στιγμή δεν είμαι τίποτα, καθώς έχω πολλά να μάθω ακόμα», ανέφερε αρχικά στο Canal+. Στη συνέχεια ο Γάλλος άσος μίλησε για την πιρροή που έχει πάνω του ο Αντρέα Πίρλο.

«Παρακολουθώ στενά πως αγωνίζεται ο Αντρέα Πίρλο ώστε να βελτιώνω το παιχνίδι μου. Δεν είμαι ακόμα βασικός στην Γιουβέντους και ο Αντόνιο Κόντε μου έχει πει ότι θα πρέπει να γίνω πιο σκληρός στα τάκλιν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: