JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Llorente: «Higuain μεγάλη αγορά»αν γίνει για την Γιουβέντους.



Ο Fernando Llorente περιμένοντας να προσγειωθεί στο Τορίνο και τη Γιουβέντους μίλησε στα μικρόφωνα του Rtve.es:«Το μέλλον μου είναι τώρα στην Γιουβέντους, περιμένω ένα φανταστικό ταξίδι του έργου μας είναι φανταστική ομάδα.Αρκετοί παίκτες αγωνίζονται για την Ιταλική εθνική ομάδα και αυτό δείχνει το επίπεδο της ομάδας.
Ερωτηθείς για τους στόχους της ομάδας απάντησε:Στη Juventus θέλουμε να κάνουμε ένα ακόμα βήμα παραπάνω και να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το Champions League . "
 
Στην αγορά για την Γιουβέντους ακούγονται αρκετά ονόματα,εσύ τη γνώμη έχεις;:«Άλλες αγορές που γίνουν δεν ξέρω ποιος θα έρθει προς το μέρος μου, μιλάμε για πολλά ονόματα,σίγουρα ο Higuain νομίζω ότι αν έρθει στη Γιουβέντους θα είναι μια μεγάλη αγορά. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: