JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Giaccherini: Η καλύτερη στιγμή της καριέρας μου.



O Emanuele Giaccherini λέει ότι αξία η Ιταλία κατέκτησε την τρίτη θέση  στο Κύπελλο Συνομοσπονδιών,όπως ο ίδιος αναγνωρίζει,και  επίσης για την πρόσφατη φόρμα του.
Οι Azzurri έχουν επιστρέψει στην Ευρώπη σήμερα, μετά τη νίκη της Ουρουγουάης  το απόγευμα της Κυριακής στο τέλος του Confederations Cup στη Βραζιλία κατακτώντας την  τρίτη θέση.
"Είμαστε ικανοποιημένοι με την τρίτη θέση, για εμάς ήταν σημαντικό να κερδίσουμε το τελευταίο παιχνίδι, μετά από το πώς πήγε στραβά ο ημιτελικός," αντικατοπτρίζεται ο Giaccherini στους δημοσιογράφους σήμερα το απόγευμα.
"Το Παγκόσμιο Κύπελλο; Εμείς θα προσπαθήσουμε να το κερδίσουμε, σίγουρα. "
Ο ποδοσφαιριστής της Γιουβέντους έχει μια αξιοσημείωτη απόδοση αυτό το καλοκαίρι για την Εθνική Ιταλίας.
"Φυσικά, αυτή είναι η καλύτερη στιγμή της καριέρας μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια: