JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Οι άντρες ξεχωρίζουν στα δύσκολα.

Σχόλιο-τοποθέτηση από τον Juve-ntino για τον πορτιέρο της Γιούβε στο blog του Gruppo Greco.

Η Πανελλήνια Λέσχη Φίλων Γιουβέντους έχει ανοίξει το θέμα για το αν ο Μπουφόν μπορεί ή όχι να προσφέρει ακόμα στη Γιουβέντους…
Εγώ θα πω τη γνώμη μου για τον δικό μας Τζίτζι βάσει το συναίσθημα και την καρδιά μου, θα πω την γνώμη μου για τον δικό μας Τζίτζι που τόσα πολλά χρόνια μας έχει χαρίσει πολλές χαρές και πολύ λίγες λύπες (είναι και αυτές στη ζωή). Τον δικό μας Τζίτζι που ήταν μαζί μας ακόμα και στη Serie B (όταν κάποιοι άλλοι την έκαναν με ελαφριά πηδηματάκια) ενώ μπορούσε να πάει σε όποια ομάδα της Ευρώπης ήθελε καθώς είχε αμέτρητες προτάσεις από πολλούς συλλόγους.
Ολα αυτά είναι γνωστά σε όλους, αλλά εγώ δεν μπορώ να μην τα αναφέρω πριν σας πω τι πιστεύω για τον δικό μας Τζίτζι.


Διαβάστε την συνέχεια στο blog του Gruppo Greco από το παρακάτω λινκ:
http://gruppogreco.blogspot.gr/2013/09/blog-post_7287.html

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

αυτη που δεν γνορηζουν τον μπουφων ας κηταξουν ολα τα βηντεο απο παρμα μεχρη τωρα δεν ηπαρχη τετιος πορτιερο