JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Llorente: Χρειαζόμουν χρόνο.




O Fernando Llorente υπερασπίστηκε τον προσεκτικό τρόπο με τον οποίο έχει χρησιμοποιηθεί από τον προπονητή του Antonio Conte μετά την άφιξή του στη Γιουβέντους.

Ο επιθετικός είχε χρησιμοποιηθεί μόνο για λίγα λεπτά στο ματς με την Σαμπντόρια,δηλαδή σε ένα από τα πρώτα πέντε επίσημα παιχνίδια του συλλόγου της σεζόν.

Ωστόσο ρίχτηκε στην αρχική ενδεκάδα την Κυριακή κατά της Ελλάς Βερόνα και γιόρτασε το ντεμπούτο του στο Juventus Stadium πετυχαίνοντας το νικητήριο γκολ για την ομάδα του.

"Μου παίρνει συνήθως λίγο χρόνο για να επανέλθω στη φόρμα μου,και ήξερα ότι θα πρέπει να δουλέψω πολύ φέτος επειδή λίγο πολύ είχα χάσει το σύνολο της περασμένης σεζόν",δήλωσε ο πρώην επιθετικός της Αθλέτικ Μπιλμπάο.

«Επίσης χρειάζεται να εγκατασταθώ και να μάθω τη γλώσσα,και η προσαρμογή σε ένα νέο περιβάλλον δεν είναι ποτέ ένας εύκολος στόχος για κανέναν.

«Περνάω πάρα πολύ καλά εδώ και να αισθάνομαι ότι ο προπονητής έχει πίστη σε εμένα,αλλά ξέρω ότι πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω για να βρεθώ σε άριστη κατάσταση."

«Δεν περίμενα να βρω δίχτυα  στο ντεμπούτο μου στην έδρα μας»,πρόσθεσε ο Ισπανός.«Είμαι χαρούμενος για το σκορ και επειδή συνέβαλα στη νίκη της ομάδας."

Δεν υπάρχουν σχόλια: