JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Llorente:O Conte πιστεύει σε μένα.




O Fernando Llorente αποκάλυψε το πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε ο Antonio Conte για να υπογράψει για την Γιουβέντους .

Ο Ισπανός διεθνής μετακόμισε στο Τορίνο το καλοκαίρι σε μια δωρεάν μεταφορά μετά από τη λήξει του συμβολαίου του με την Αθλέτικ Μπιλμπάο.

Αφού αρχικά δεν ξεκίνησε με τον ιδανικότερο τρόπο τη σεζόν,ο σέντερ φορ εμφανίζεται τώρα στη βασική ενδεκάδα της Γιουβέντους.

"Είμαι στην ευχάριστη θέση να παίζω για αυτό το κλαμπ»,είπε στην Bein Sport.«Είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα που πίστεψαν σε μένα και αυτό ήταν το πιο σημαντικό πράγμα.

«Πριν φτάσω εγώ τακτικά μίλησα με τον Conte και η πίστη του μέσα μου με έσπρωξε να υπογράψει για την Γιουβέντους.

"Ήταν δύσκολο στην αρχή για μένα να εγκατασταθούν στην Ιταλία.Αυτή ήταν μια νέα ομάδα,μια νέα γλώσσα - τα πάντα ήταν δύσκολα.

"Αλλά αισθάνομαι πολύ καλύτερα και θέλω να αποδείξω τι μπορώ να κάνω."

μας."

Ο Llorente έχει δύο γκολ σε οκτώ εμφανίσεις για τη Γιουβέντους μέχρι στιγμής φέτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: