JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Conte:«Η Γιούβε κυριάρχησε»




Ο Antonio Conte ήταν ικανοποιημένος με μια «κυρίαρχο» Γιουβέντους εναντίον της Τζένοα,και επίσης εξήρε την πρωτοπόρο ομάδα της Serie A την Ρόμα.

«Ήταν μια καλή απόδοση,όπως ακριβώς ήταν κατά της Ρεάλ Μαδρίτης και της Φιορεντίνα για τα πρώτα 70 λεπτά. Δεν πήραμε αυτό που αξίζαμε στα τελευταία παιχνίδια »,είπε Sky Sport Italia,ο Κόντε.

"Μου άρεσε η προσέγγιση από την ομάδα μου,καθώς αμέσως κυριάρχησε,σκόραρε δύο γρήγορα γκολ και θα μπορούσε να είχε σκοράρει ακόμα περισσότερα.

«Έχουμε τελειώσει αυτό το παιχνίδι χωρίς να δεχτούμε τέρμα,έτσι αυτό είναι είδηση ​​...." χαμογέλασε ο Conte .

"Πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σε αυτό που κάνουμε με μεγαλύτερη ένταση.Ο Carlos Tevez και  ο Fernando Llorente είναι να γνωρίσουν ο ένας τον άλλον και τον διακανονισμό στην νέα πραγματικότητα της Serie A. Κάνουν ότι θέλω και ότι χρειάζεται η ομάδα.

"Όταν υπάρχουν η ήττες προσπαθούμε να είμαστε εποικοδομητικοί και να μάθουμε από τα λάθη και όχι να αποδίδω ευθύνες."

"Θα πρέπει να βγάλω το καπέλο μου στην Ρόμα,διότι κερδίζοντας εννέα συνεχόμενα παιχνίδια είναι εξαιρετική και κάνουν τις  Napoli και Juventus να φαίνονται άσχημα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: