JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Τζιανλουίτζι Μπουφόν:«Πριν πάω στη Γιουβέντους το 2001 θα μπορούσα να είχε πάει στην Μπαρτσελόνα».




Πολύ κοντά στην Μπαρτσελόνα βρέθηκε το 2001 ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν,ωστόσο η προτροπή του πατέρα του, τον οδήγησε εν τέλει στην Γιουβέντους! 

Θα μπορούσε να είχε γραφτεί αλλιώς η ιστορία, μετά την αποκάλυψη του Τζιανλουίτζι Μπουφόν. 

Ο Ιταλός γκολκίπερ ανέφερε πως το 2001 βρέθηκε πολύ κοντά στην μεταγραφή του στην Μπαρτσελόνα, όμως η δουλειά «χάλασε», αφού ο πατέρας του,του πρότεινε να συνεχίσει την καριέρα του στην Γιουβέντους,μια απόφαση που πήρε και δεν μετανιώνει στιγμή μέχρι και σήμερα.

«Πριν πάω στη Γιουβέντους το 2001, θα μπορούσα να είχε πάει στην Μπαρτσελόνα.Ο πατέρας μου, μου πρότεινε τη Γιουβέντους,ακόμη τον ευχαριστώ μέχρι και σήμερα,αφού έχω περάσει πολλές σπουδαίες στιγμές στην ομάδα. Τότε η Μπαρτσελόνα δεν ήταν η ίδια ομάδα που είναι σήμερα», τόνισε σχετικά και υπογράμμισε σχετικά με την καλοκαιρινή ανανέωση του συμβολαίου του:

«Το συμβόλαιο που υπέγραψα το 2013 ήταν άλλο ένα σημαντικό βήμα,αποφάσισα να μείνω στη Γιουβέντους,ακόμη κι αν είχα μία σημαντική προσφορά από την Ανατολική Ευρώπη η οποία θα έκανε τον καθένα να την σκεφτεί πολύ σοβαρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: