JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Γιόβετιτς«Ναι η Γιουβέντους με ήθελε,όμως επέλεξα να πάω στο εξωτερικό και τώρα είμαι πολύ χαρούμενος».




Όλο το καλοκαίρι ακούγαμε ότι ο Στέφαν Γιόβετιτς επιθυμούσε να μετακομίσει στο Τορίνο και τη Γιουβέντους, όμως τελικά πουλήθηκε από τη Φιορεντίνα καταλήγοντας όμως στο Μάντσεστερ και τη Σίτι έναντι 26 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο 23χρονος Μαυροβούνιος με δηλώσεις του στην “Tuttosport” αντέκρουσε αυτούς τους ισχυρισμούς, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι ποτέ δεν ήθελε να πάει στη μεγάλη κυρία, παρά μόνο κάποιες συζητήσεις που είχαν οι δύο πλευρές.
«Ναι γνώριζα για το ενδιαφέρον της Γιουβέντους,διάβασα τις εφημερίδες και ξέρω ότι είχαν μιλήσει με τον ατζέντη μου," 
"Στο τέλος όμως επέλεξα να πάω στο εξωτερικό και τώρα είμαι πολύ χαρούμενος.Δεν μετανιώνω για την επιλογή που έχω κάνει.

"Αυτό το καλοκαίρι η κατάσταση ήταν απλή,είχα ένα τίμημα ύψους 30εκ,€  και εγώ ποτέ δεν είπα ότι ήθελα να πάω στη Γιουβέντους.Ο Πρόεδρος ήταν σαφής λέγοντας ότι θα πάω μόνο σε όσους πληρώσουν το ποσό αυτό.

«Είχα μόνο ζήτησε να φύγω δεν υπάρχει τίποτα άλλο να προσθέσω. "
Στη συνέχεια ο Γιόβετιτς ασχολήθηκε με την πρώην του ομάδα και την προσπάθεια που κάνει να διεκδικήσει μία θέση για το επόμενο Champions League, παρά το κακό της ξεκίνημα.
«Συνεχίζω να παρακολουθώ τη Φιορεντίνα. Έχω πολλούς φίλους στη Φιορεντίνα. Είναι λίγο άτυχοι στο ξεκίνημα της σεζόν, αλλά και πάλι θα είναι δύσκολο να διεκδικήσουν την έξοδο στο Champions League».

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Είσαι χαρούμενος??? τη που είσαι παγκίτης?? αλλά καλά αφού σου αρέσει πάσο εγώ.