JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Pogba: Αγαπώ τη Γιουβέντους.




Ο Paul Pogba μιλώντας προβλημάτισε λίγο σχετικά με το μέλλον του στη Γιουβέντους,γιατί επέλεξε την Serie A,και για την προσπάθειά της να νικήσει Ρεάλ Μαδρίτης.

Ο Γάλλος έχει εντυπωσιάσει στην αρχή της ομιλία του σχετικά  με την Γιουβέντους και έχει προσελκύσει συνέχεια εικασίες σχετικά με το μέλλον του.

"Οι οπαδοί της Γιουβέντους φοβούνται να μην χάσουν μένα;Δεν είμαι ακόμα κανένας.Τι έχω κάνει;Τίποτα στην πραγματικότητα,"είπε ο Pogba στη Gazzetta dello Sport.

"Θα κοιτάξω τον Πίρλο και τον Buffon,και ξέρω τι χρειάζεται για να γίνεις ένας πραγματικός πρωταθλητής. 
Αυτοί  οι δύο έχουν κερδίσει σχεδόν τα πάντα όλα,είναι μεγάλοι παίχτες, αλλά τα δίνουν όλα,ακόμη και στην προπόνηση.

"Θα ήθελες να μείνει στη Juve για μια ζωή;Ορισμένες υποσχέσεις δεν έχουν νόημα,δεν θέλω να κοροϊδέψω  κανέναν.

Πώς μπορώ να προσδιορίσω σήμερα όλη την καριέρα μου;Δεν έχει κανένα νόημα.

«Και τώρα κοιτάζω ότι είμαι χαρούμενος εδώ στο Τορίνο, ]αγαπώ τα πάντα σχετικά με αυτό το κλαμπ - τα διευθυντικά στελέχη,τους προπονητές,τους συμπαίκτες μου και τους οπαδούς. Και αυτή τη στιγμή δεν βλέπω τον εαυτό μου πουθενά παρά μόνο στη Γιουβέντους. "

Ο Pogba είναι σε μια δεύτερη σεζόν με την Γιουβέντους αφού αποκτήθηκε το 2012,από Manchester United  σε μια ελεύθερη μεταγραφή.

"Γιατί επέλεξα την Ιταλία;Η Serie A είναι το πανεπιστήμιο του ποδοσφαίρου,ιδιαίτερα σε επίπεδο τακτικής Ένας μέσος που αγωνίστηκε στην Ιταλία μπορεί πραγματικά να φιλοδοξεί να γίνει ο καλύτερος στον κόσμο στη θέση του.

"Είπα στον εαυτό μου:«Paul η Ιταλία είναι η ασφαλής εξέλιξη για την καριέρα σου».Και έπειτα,φυσικά, ήταν η πρόσκληση της Γιουβέντους, ένας από τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο ...

«Είμαι τυχερός που βρήκα εδώ τον Antonio Conte.Είμαι όλο και καλύτερα κάθε μέρα.Ο Conte δεν είναι ποτέ ικανοποιημένος,είναι πεινασμένος,και απλά θέλει πάντα να κερδίζει.

"Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο ως δάσκαλος σε αυτό το στάδιο της καριέρας μου.Ο Προπονητής της Εθνικής Γαλλίας Didier Deschamps είναι επίσης πολύ παρόμοιος με τον Conte. "

Ο μέσος θεωρούνται σημεία αναφοράς του στο παιχνίδι και στο σημερινό του συλλόγου.

"Από την αρχή το είδωλό μου ήταν ο Ricky Κακά,ενώ έχω πρότυπο και άλλους δυο παίκτες -τον Yaya Toure και τον Abou Diaby,ακόμα και σε φυσικές πτυχές.Είμαι πολύ παρόμοιος με αυτούς.

"Στη Juve,οι Πίρλο,Marchisio και Vidal είναι οι αναφορές μου.Σε κάθε προπόνηση προσπαθώ να κλέψω κάτι από αυτούς.

"Κάποιος μπορεί να φτάσει την τελειότητα με την τεχνική του Claudio,την επιθετικότητα του Arturo και τη λαμπρή και καθαρή κίνηση του Ανδρέα».

Η Juve είναι μέχρι στιγμής τρίτη στην Serie A,δύο βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο Ρόμα.

"Έχω δει στην τηλεόραση τους Giallorossi ιδίως,τους έχω δει,είναι πολύ ισχυροί,έχουν πολύ καλούς παίκτες, αλλά αν παίξουμε το ποδόσφαιρο μας,τότε κανείς δεν μπορεί να μας σταματήσει.

Στην Ευρώπη,στη Juve ετοιμάζονται για ένα διπλό ντέρμπι με την Ρεάλ Μαδρίτης.

«Πρέπει να πάρουμε πόντους κατά της Ρεάλ Μαδρίτης.Δεν ανησυχώ,θα νικήσουμε τη Ρεάλ Μαδρίτης τουλάχιστον μία φορά.

«Είμαστε η Juve δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε αυτό.Η ιστορία,το κύρος και την ποιότητα αυτού του συλλόγου δεν είναι κατώτερη από κανέναν.Και για το λόγο αυτό δεν είμαι φοβισμένος τη Ρεάλ Μαδρίτης.

"Η Γιουβέντους βρίσκεται στο επίπεδο που βρίσκονται τα μεγαλύτερα κλαμπ στην Ευρώπη.
Μπορούμε να κερδίσουμε  τη Ρεάλ Μαδρίτης. "

Ο 20χρονός μέσος ρωτήθηκε σχετικά με τον ρατσισμό στην Ιταλία.

«Η λέξη« negro »που χρησιμοποιείται άσχημα παντού - στην Ιταλία,τη Γαλλία,την Αγγλία,την Ισπανία, ακόμη και στην Αφρική υπάρχουν μορφές ρατσισμού.

«Συχνά είναι καθαρή άγνοια των ανθρώπων που λένε πράγματα που δεν καταλαβαίνουν.Σε γενικές γραμμές, ωστόσο,πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή.

"Φυσικά και είναι τρελό να είναι εδώ για να μιλήσουμε για ορισμένα πράγματα το 2013.Στο μέλλον θα ήθελα να γίνει κάτι πιο αξιόπιστο στον αγώνα κατά του ρατσισμού ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: