JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Βιντάλ: "Θα χαιρόμουν αν ερχόταν ο Σάντσες στη Γιουβέντους"


Ολοένα και φουντώνουν τα σενάρια που θέλουν τον Αλέξις Σάντσες να αποχωρεί το καλοκαίρι από τη Βαρκελώνη με προορισμό την Ίταλία.
Η Ίντερ είναι η μία ομάδα που φέρεται να παρακολουθεί στενά την περίπτωσή του, ενώ στο κόλπο είναι και η Γιουβέντους καθώς πρόσφατο δημοσίευμα του "Tuttosport" ανέφερε πως εντός των επόμενων ημερών θα βρεθεί στο Τορίνο ο ατζέντης του Χιλιανού άσου.
Τροφή στο τελευταίο σενάριο έδωσαν και οι δηλώσεις του Αρτούρο Βιντάλ στην ίδια εφημερίδα. Ο παίκτης της Γιουβέντους και καλός φίλος του Σάντσες δεν απέκλεισε τίποτα, χωρίς να πάρει ωστόσο και ξεκάθαρη θέση.
"Δε γνωρίζω αν θα έρθει, αλλά θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν γινόταν αυτό. Τι είπαμε την τελευταία φορά που βγήκαμε για φαγητό; Δε θα το απαντήσω αυτό, παρόλο που φαίνεται πως ήδη το έχω κάνει" είπε και στη συνέχεια σχολίασε για το δικό του μέλλον: "Μπορώ να υποσχεθώ στους οπαδούς πως θα μείνω 100%. Σκοπεύω να παραμείνω, έχω συμβόλαιο για τα επόμενα τρία χρόνια".
Τέλος, για τα παιχνίδια με την Μπάγερν Μονάχου είπε: "Θα είναι δύο δύσκολα παιχνίδια ανάμεσα σε δύο μεγάλες ομάδες. Αμφότερες έχουν την ευκαιρία να κατακτήσουν το Τσάμπιονς Λιγκ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: