JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Κόντε: «Ενοχλούνται με τις νίκες μας»

Ο προπονητής της «Γηραιάς Κυρίας» έστειλε σε συγκεκριμένα άτομα τα… μηνύματά του, όπως έκανε και ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν, και αναφέρθηκε στην διαφαινόμενη κατάκτηση του πρωταθλήματος. 

«Αν δεν μπορώ ούτε καν να γιορτάσω με τους οπαδούς μετά από μια τόσο σημαντική νίκη, δεν ξέρω τι μπορείς να κάνει κάποιος πια. Ξέρω ότι ενοχλεί πολλούς ανθρώπους, όταν κερδίζουμε, αλλά δεν υπήρχε έλλειψη σεβασμού», ήταν η πρώτη τοποθέτηση του παλαίμαχος επιθετικός και πρόσθεσε: 

«Αλλού γίνονται φριχτά πράγματα, όπως πέτρες στα λεωφορεία της ομάδας και δε νομίζω πως ήταν λάθος μου το ότι ήθελα να γιορτάσω με τους οπαδούς μας. Το να πανηγυρίζει μια τέτοια νίκη που μας φέρνει κοντά στο πρωτάθλημα είναι έλλειψη σεβασμού. Τις χειρονομίες τις έκανα προς την κόρη μου». 

Καταλήγοντας, ο Κόντε τόνισε: «Έχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα. Έχουμε πετύχει αρκετά πράγματα, όμως συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά. Σήμερα αντιμετωπίσαμε μια ομάδα που ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Είμαι χαρούμενος με τον τρόπου που έπαιξαν οι παίκτες μου. Παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και είμαι περήφανος για αυτή την ομάδα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: