JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Δεν φεύγει από τη Γιούβε ο Τζιακερίνι.

Αν και η μεταγραφική περίοδος του καλοκαιριού απέχει πολύ, οι πληροφορίες και οι φήμες σχετικά με τις μεταγραφικές κινήσεις των ομάδων δεν σταματούν να κυκλοφορούν. Σε μια από αυτές τις φήμες, πρωταγωνιστής ήταν ο Εμανουέλε Τζακερίνι και ο επόμενος σταθμός της καριέρας του ήταν η Ρόμα.

Ο μάνατζερ του παίκτη, Φούριο Βαλκαρέτζι, μιλώντας σε ιταλική ιστοσελίδα που εξειδικεύεται σε μεταγραφικά θέματα, διέψευσε τις φήμες αυτές. «Ο Τζακερίνι είναι πολύ ικανοποιημένος στο Τορίνο και είναι ευτυχισμένος στη Γιουβέντους. Όσα ακούγονται, περί αποχώρησής του το ερχόμενο καλοκαίρι, είναι απλά φήμες. Ο πελάτης μου θα παραμείνει υπό τις οδηγίες του Αντόνιο Κόντε και την επόμενη χρονιά», ξεκαθάρισε ο Βαλκαρέτζι.

Αναφορικά με τις φήμες που ήθελαν τη Ρόμα να είναι έτοιμη να καταθέσει πρόταση στον Τζακερίνι, ο μάνατζέρ του ήταν σαφής. «Είναι κολακευτικό να ακούς πως πολλές ομάδες θέλουν τον πελάτη σου, ειδικά αν αυτές είναι μεγάλες. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα το χειροπιαστό. Όσα ακούγονται για τη Ρόμα είναι ψέματα. Με κανέναν άνθρωπο του συλλόγου δεν έχω έρθει σε επαφή. Δεν έχω μιλήσει ούτε με τον Σαμπατίνι, ούτε με τον Μπαλντίνι. Συνεπώς, όσα ακούγονται δεν είναι τίποτε περισσότερο από απλές φήμες, οι οποίες δεν στηρίζονται πουθενά», είπε με σαφήνεια ο Φούριο Βαλκαρέτζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: