JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Μάτρι: " Είμαι χαρούμενος που σκόραρα μπροστά στο κοινό μας"


Μπορεί η Γιουβέντους να προκρίθηκε με δύο νίκες επί της Σέλτικ, οΑλεσάντρο Μάτρι ωστόσο, επεσήμανε πως το σημερινό 2-0 μόνο εύκολα δεν ήρθε.

«Δεν ήταν εύκολο το ματς αν και έμοιαζε έτσι. Είδατε τι έγινε στο γήπεδο, αν δεχόμασταν πρώτοι γκολ, τότε τα πράγματα θα δυσκόλευαν αρκετά, διότι η Σέλτικ μας πίεσε και έκανε φάσεις», είπε ο Ιταλός σέντερ φορ.

Στη συνεχεία έσπευσε να αναφερθεί στο γκολ του. «Είμαι χαρούμενος που σκόραρα ειδικά μπροστά στο κοινό μας και για αυτό το πανηγύρισα δεόντως», κατέληξε.

«Θα ήθελα να επιστρέψω στην Εθνική ομάδα. Είμαι Ιταλός ποδοσφαιριστής και ονειρεύομαι την Εθνική. Όπως έλεγα πάντα, χρειάζεται να τα πάω καλά για τη Γιουβέντους για να τα καταφέρω. Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος», τόνισε ο Μάτρι που “μετράε锨πέντε παρουσίες στην “Σκουάντρα Ατζούρα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: