JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Κόντε: "Ακόμα είμαστε στην αρχή, μακάρι να φτάσω τον Φέργκιουσον"


Την επιθυμία του να παραμείνει για πολλά χρόνια στον πάγκο της Γιουβέντους, εξέφρασε ο Αντόνιο Κόντε!


Με αφορμή δημοσιεύματα που τον θέλουν έτοιμο να υπογράφει συμβόλαιο συνεργασίας με ομάδας εκτός Ιταλίας, ο Κόντε ξεκαθάρισε πως δεν σκοπεύει να μεταναστεύσει σύντομα και πως θα προσπαθήσει να ακολουθήσει το παράδειγμα του σερ Άλεξ Φέργκιουσον και να μείνει για πολλά χρόνια στην “Μεγάλη Κυρία”..


Σε ερώτηση αν σκοπεύει να γίνει ο... Φέργκιουσον της Γιουβέντους, ο Κόντε απάντησε:


"Θα το προσπαθήσω. Δεν είναι στο χέρι μου, μόνο, αλλά στόχος μου είναι να εργαστώ στην ομάδα για πολλά χρόνια, αφήνοντας σημαντικό έργο. Είμαι ικανοποιημένος από αυτά που έχουμε πετύχει ως τώρα. Καταφέραμε να αναγεννήσουμε μια ομάδα, η οποία για διάφορους λόγους είχε χάσει την ταυτότητά της. Φτάσαμε μέχρι την κατάκτηση του πρωταθλήματος, κάτι που θέλουμε να επαναλάβουμε και φέτος. Η πορεία μας στην Ευρώπη είναι καλή. Αλλά θεωρώ πως ακόμα είμαστε στην αρχή. Υπάρχουν πολλά που ονειρεύομαι και θέλω να πετύχω".


Για τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να υπογράφει σε ομάδα εκτός Ιταλίας, ο Κόντε δήλωσε: 


"Ακούω και διαβάζω διάφορα δημοσιεύματα που με θέλουν έτοιμο να αποδεχτώ πρόταση από το εξωτερικό. Αυτό μπορεί να το σκεφτώ όταν θα έχω ολοκληρώσει το δρόμο μου με τη Γιουβέντους, το δρόμο εκείνο που έχω ονειρευτεί. Το εξωτερικό μπορεί να περιμένει. Ίσως μετά από 15 χρόνια να σκεφτώ να μεταναστεύσω".


Όσο για τον στόχο του Τσάμπιονς Λιγκ, ο προπονητής της Γιουβέντους τόνισε:


"Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι ένα όνειρο που καλλιεργώ, αλλά δεν πρόκειται να μου γίνει έμμονη ιδέα. Πρέπει να είμαστε ταπεινοί, να δουλεύουμε σκληρά και να έχουμε υπομονή. Οι βάσεις για να φτάσουμε μέχρι την κατάκτηση ενός τόσο σπουδαίου τίτλου έχουν μπει. Απομένει να συνεχίσουμε την προσπάθεια, η οποία, είμαι βέβαιος, πως στ θα μας δικαιώσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: