JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Τζιόβινκο: "Είμαι καταδικασμένος να με συγκρίνουν με τον Ντελ Πιέρο"

Δεν μπορεί να καταλάβει τον λόγο που μερικοί λένε ότι δεν «κάνει» για την Γιουβέντους ο Τζιοβίνκο, αφού για τον ίδιο και τα όσα δήλωσε στην ιταλική «Stampa», είναι δεδομένο πως αξίζει να έχει φανέλα βασικού στη «Μεγάλη Κυρία» μιας και τα… νούμερα μιλάνε από μόνα τους.

«Οι αριθμοί είναι με το μέρος μου. Δεν μπορώ να απαντήσω γιατί κάποιοι υποστηρίζουν πως δεν είμαι… αρκετός για την Γιούβε. Εγώ ξέρω πως η σεζόν κυλάει θετικά για μένα και την ομάδα. Είμαστε στην κορυφή του πρωταθλήματος, έχουμε την καλύτερη άμυνα και την δεύτερη καλύτερη επίθεση και συνεχίζουμε στην Ευρώπη.

Είμαι καταδικασμένος να με συγκρίνουν με τον Ντελ Πιέρο, αλλά εγώ είμαι ο Τζιοβίνκο. Ο Άλεξ είναι μοναδικός, δεν μπορώ να συγκριθώ μαζί του. Εγώ θέλω να με κρίνουν ως Τζιοβίνκο και τα πάω πολύ καλά νομίζω. Τώρα, για το αν θα μείνω; Δεν είμαι εγώ ο διευθυντής, αλλά από την ώρα που ήρθα, νιώθω οτί δεν θέλω να παίξω πουθενά άλλου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: