JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

O Chiellini στο «Formazione Γιουβέντους».




  
 O Giorgio Chiellini έγινε ο τελευταίος παίκτης της σεζόν που λαμβάνει μέρος στο έργο του «Formazione Γιουβέντους» όταν συνάντησε τους νέους από Pulcini γεννημένους το2002   στο Vinovo σήμερα το απόγευμα.
Η λαϊκή πρωτοβουλία που γίνεται τα παιδάκια να βλέπουν από την  πρώτη ομάδα παίκτες και να γίνεται συνέντευξη του Paolo Rossi του Juventus Channel.
Ο  στα οικονομικά απόφοιτος Chiellini, ο οποίος εντάχθηκε στη Γιουβέντους από την Φιορεντίνα το 2005, ξεκίνησε μιλώντας για την προσωπική εμπειρία του στην εξισορρόπηση των απαιτήσεων της στην κορυφαία κατηγορία ποδοσφαίρου με της εκπαιδευτικές σπουδες του.
Ο 28χρονός Chiellini είπε: «Ποτέ δεν ήταν πρόβλημα για μένα, ήταν περισσότερο από ένα κάλεσμα, όταν ήταν κάτι που έπρεπε να κάνω, σήμερα, εγώ έχω  μελετήσει αρκετά, ευτυχώς για μένα.

 Δυσκολεύτηκα λίγο στο πέμπτο έτος της «Liceo», η ποδοσφαιρική καριέρα μου απογειώθηκε μόλις απέκτησα το πτυχίο μου.
«Το διάβασμα είναι κάτι που το βρίσκω πιο εύκολο όταν είμαι μακριά με την ομάδα, είτε στην αγωνιστική συσσώρευση στο ίδιο το παιχνίδι.Δεν αγωνίζομαι όταν είμαι τραυματισμένος,και είμαι μακριά από τον αγωνιστικό χώρο αυτό μου δημιουργεί ακόμη περισσότερη ένταση."
Ο αμυντικός κινήθηκε για να συζητήσουν τη νοοτροπία που απαιτείται για το τι κάνει σε ένα  βαθμό ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, ξεχωρίζοντας ως ισχυρό υπόβαθρο την οικογένειάς του ως ζωτικό παράγοντα πίσω από την επιτυχημένη καριέρα του στο υψηλότερο επίπεδο.   
«Το κίνητρο και η επιθυμία είναι δύο βασικές πτυχές, ακόμη περισσότερο από ό, τι το φυσικό ταλέντο.Οι  θυσίες θα σας βοηθήσουν να αναπτυχθείτε, ανεξάρτητα από το στάδιο που είστε  στην καριέρα σας. Ευτυχώς γεννήθηκα σε μια οικογένεια όπου ο αθλητισμός ήταν ανέκαθεν σημαντικός παράγοντας και μεγάλωσα με τις αξίες του.
«Η πρώτη μου εμπειρία  με την ομάδα μου τη Λιβόρνο στην ηλικία των 16 ήταν ζωτικής σημασίας για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Ήμουν λίγο πολύ ένα παιδί όταν έφτασα εκεί και στη συνέχεια έγινα ένας ολόκληρος άντρας.
"Όταν έκανα στην Serie Α το ντεμπούτο μου στη Ρώμη, παίζοντας εναντίον ανθρώπων σαν  των Totti, Montella και Cassano, αυτό με εκτόξευσε σε ένα εντελώς νέο κόσμο. Παίζοντας με τον  Capello, και μαζί με πολλούς κορυφαίους παίκτες πρώτης κλάσης, μου έδωσε τη δυνατότητα να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο, μέχρι και εγώ ο ίδιος ένοιωθα πλέον εγκατεστημένος στη διεθνή σκηνή. 

Το επόμενο θέμα της ημερήσιας διάταξης,ήταν η ηχηρή αναγέννηση της Γιουβέντους, αυτό ώθησε τον Chiellini να προσδιορίσει το ισχυρό δέσιμο της ομάδας  ως τον λόγο πίσω από την επιστροφή της ομάδας στην εγχώρια κυριαρχία. 
    
"Αυτές οι επιτυχίες που έχουν σημειωθεί μέχρι την ισχύ της ομάδας,είναι γιατί κανείς δεν κερδίζει για τον εαυτό του στο ποδόσφαιρο, ούτε καν Μέσι το Scudetto πέρυσι χτίστηκε στο θυμό.
«Η άμυνα ήταν το ίδιο με εκείνη που τερμάτισε έβδομη  το προηγούμενο έτος, που αποτελείται από τον εαυτό μου,τον Barzagli και τον Bonucci. Σε λιγότερο από δύο χρόνια έχουμε γίνει ένα από τα ισχυρότερα αμυντικά πακέτα της Ευρώπης.
 Αντ 'αυτού το Scudetto φέτος είναι κάτω από την ποιότητα,τηνοργάνωση, αλλά και την επιθυμία να διατηρήσουμε τον τίτλο μας.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: