JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Montero: "Αγαπώ αυτή την πολή και τη Γιουβέντους"

O Paolo Montero βρίσκεται στο Τορίνο αυτές τις μέρες για το παιχνίδι καρδιάς που θα γίνει στο Juventus Stadium και μίλησε για τη Γιουβέντους, με ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια, ο πρώην αμυντικός της Γιουβέντους. «Εγώ πάντα έρχομαι στο Τορίνο πολύ πρόθυμα. Αγαπώ αυτή την πόλη και την Γιουβέντους και έκανα αυτό το ταξίδι δεκατριών χιλιάδων χιλιομέτρων για καλό σκοπό», είπε στην « Tuttosport » ο Ουρουγουανός. Και συνέχισε: «Το παιχνίδι της καρδιάς, είναι σημαντικό και όλοι πρέπει να το βοηθήσουν. Θα είναι ένα ιδιαίτερο συναίσθημα για μένα, επειδή θα παίξω για πρώτη φορά στο νέο γήπεδο της Γιούβε". 

Ο Montero δεν έχασε την ευκαιρία να μιλήσει για την  αιώνια αγάπη που έχει στην Γιουβέντους:

"Θα είναι πάντα στην καρδιά μου αυτή η ομάδα. Όποτε μου τηλεφωνούν πάντα θα απαντώ και θα έρχομαι για τους οπαδούς που ακολουθούν την ομάδα πάντα. Η αγάπη των οπαδών προς εμένα, είναι ένα πράγμα που με εκπλήσσει και με γεμίζει με υπερηφάνεια και προσπαθώ να ανταποδίδω την αγάπη τους. Ξέρουν ότι όταν φορούσα αυτή τη φανέλα, κάθε φορά τα έδινα όλα στο γήπεδο, πέρα ​​από το αποτέλεσμα και τη σημασία του παιχνιδιού. Είμαι περήφανος που είμαι μέρος της ιστορίας της Γιουβέντους, αλλά ακόμη περισσότερο που είναι ακόμα στις καρδιές των οπαδών", λέει ο Paolo. 

Δίπλα στο Montero, στο παιχνίδι καρδιάς, θα έχει τον Antonio Conte πρώην συμπαίκτη του ... "eh eh ... θα συνεχιστεί μια όμορφη συνήθεια, έπαιξα μαζί του για σχεδόν ολόκληρη την καριέρα μου, πιστεύω ότι η ομάδα με τους Conte και Davids, ήταν πολύ καλή, έτσι δεν είναι; στην πραγματικότητα οιβαντίπαλοι μας ήταν μερικές φορές λίγο φοβισμένοι, γιατί τότε υπήρχαν και οι Ζιντάν, Del Piero, Φεράρα, Deschamps ... μαμά μου τι ομάδα!". 


Ποίος από την ομάδα της Γιουβέντους μοιάζει περισσότερο με τον Montero; "Δεν μου αρέσουν οι συγκρίσεις, αλλά πιστεύω ότι ο Vidal είναι σαν κι εμένα. Είναι πρωταθλητής με δυνατά πόδια και όμορφη καρδιά". δήλωσε ο πρώην αμυντικός της Γιουβέντους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: