JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

O Γκανέζος επιθετικός Richmond Boakye-Yiadom εύχεται να του δώσει μια ευκαιρία η Γιουβέντους.



 Ο νεαρός παίκτης Richmond Boakye-Yiadom έχει ζητήσει από τη Γιουβέντους για να του δώσει την ευκαιρία να αποδείξει τον εαυτό του την επόμενη σεζόν. 
Η 19 χρονός υπέγραψε με τη Γιουβέντους το περασμένο καλοκαίρι στην συμφωνία συνιδιοκτησίας με τη Τζένοα.
Είχε κάνει προετοιμασία με την πρώτη ομάδα της Γιουβέντους, αλλά στη συνέχεια δόθηκε  δανεικός στην Σασουόλο, ομάδα της Serie B όπου άκμασε, για περισσότερες εμπειρίες στην πρώτη ομάδα.
Ο Boakye σημείωσε 11 γκολ αυτή τη σεζόν και βοήθησε τη Σασουόλο να εξασφαλίσει την άνοδο στη Serie A.
"Έχω πει πάντα αυτό,ότι είμαι έτοιμος, ώστε να μου δώσει την ευκαιρία και είμαι έτοιμος να δείξω τι έχω,"είπε ο Γκανέζος διεθνής 
Ο Boakye έχει προσκληθεί για το FIFA World Cup του 2014,η Γκάνα αντιμετωπίζει το Σουδάν και το Λεσόθο.
Θα μπορούσε επίσης να αντιπροσωπεύει την Γκάνα στο FIFA World Cup U20 στην Τουρκία τον επόμενο μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: