JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Ο Alessandro Del Piero θα γίνει σχολιαστής.



Ο  θα γίνει σχολιαστής  για την τηλεόραση στο Confederations φετινό Κύπελλο στη Βραζιλία με το Sky Sport Italia.
Ο Del Piero, ο οποίος κέρδισε το Παγκόσμιο Κύπελλο με  το 2006, θα είναι μέρος της κάλυψης του τουρνουά από τα μέσα Ιουνίου.
"Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το νέο ρόλο που θα καλύψω», είπε ο Del Piero μιλώντας σε δημοσιογράφους.
Ο πρώην διεθνής Ιταλός και θρύλος της   παίζει αυτή τη στιγμή για το Σίδνεϊ FC στην Αυστραλία μετά την έξοδο από την ο μάδα του Τορίνο το 2012.
«Το πάθος για το ποδόσφαιρο είναι για πάντα μαζί μου. Στην Αυστραλία, εκτός από τις καιρικές συνθήκες, είμαι πολύ χαρούμενος », είπε ο .
"Επιστρέφοντας στο Τορίνο ήταν ωραία. Έχω βρει φίλους και ορισμένες συνήθειες. Μεγάλη συνήθεια μου εδώ στο Τορίνο είναι  να μένω στο σπίτι μου».
Del Piero περάσει δεκαεννέα χρόνια στην Γιουβέντους, κάνοντας πάνω από 700 εμφανίσεις για τη λέσχη και σκοράροντας περίπου 300 γκολ.
"Εξεπλάγην ευχάριστα από την αγάπη των οπαδών της Γιουβέντους προς το μέρος μου κατά τη διάρκεια του κόμματος Scudetto.
«Η σχέση με τους παρέμεινε μοναδική. Είμαι πολύ χαρούμενος γι 'αυτό. "
Πρώτο παιχνίδι της Ιταλίας στο Confederations Cup είναι ενάντια στο Μεξικό στις 16 Ιουνίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: