JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Marchisio:«Θέλω να ξέρω αν εξακολουθώ να είμαι σημαντικός για την Γιουβέντους.


Ο Claudio Marchisio επιβεβαιώνει ότι το μέλλον του στη Γιουβέντους δεν είναι ασφαλής.«Θα πρέπει να μιλήσουμε γι 'αυτό και να δούμε αν είμαι ακόμα σημαντικός για την ομάδα."

Ο μέσος μεγάλωσε στης ακαδημίες της Γιουβέντους και έχει γίνει ένα σύμβολο για τους οπαδούς, αλλά το καλοκαίρι έχει δει της επαναλαμβανόμενες φήμες για προσφορές από τοις Μονακό και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

"Θα πρέπει να μιλήσουμε με την Γιουβέντους.Θέλω να δω αν είμαι ακόμα σημαντικός για την ομάδα ", ανέφερε σε δημοσιογράφους στη Βραζιλία σήμερα ο Marchisio.
"Αν όχι, τότε είναι πολύ φυσικό για μένα να εξετάσουμε άλλες ομάδες.Έχει ειπωθεί ότι οι προθέσεις μου είναι καθοριστικές ότι θέλω να παραμείνω,αλλά χρειάζονται δύο για να χορέψουν ταγκό.
«Ενδεχόμενες προσφορές από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ή την Μονακό με κάνουν υπερήφανο, αλλά κανείς δεν μου τηλεφώνησε. Τώρα είμαι αφοσιωμένος στο Confederations Cup και μετά από αυτό θα καταλάβετε τι είναι πραγματικό και τι δεν είναι. "

Ο Marchisio είναι στο Ρίο ντε Τζανέιρο με την ομάδα της Ιταλίας και υπάρχουν αναφορές ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει σε πιο προχωρημένο ρόλο ενάντια στο Μεξικό με ένα σύστημα 4-3-2-1.
«Η φιλοσοφία του Cesare Πραντέλι παραμένει το ίδιο, οπότε αν είναι να  παίξω μερικά μέτρα πιο μπροστά ή πίσω είναι λίγη η διαφορά.Έχω συνηθίσει να αλλάζω θέση και οι προπονητές δουλεύουν  γνωρίζοντας την ευελιξία μου.
«Το Κύπελλο Συνομοσπονδιών είναι μια πρόβα τζενεράλε για το Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά παραμένει ένα πολύ σημαντικό τουρνουά. Πρέπει να ακολουθήσουμε την εξαιρετική απόδοση που είχαμε στο Euro του 2012, ενώ δοκιμάζουμε τον εαυτό μας και το κλίμα θα το δούμε το επόμενο έτος.
«Τα τελευταία δύο παιχνίδια εναντίον της Τσεχικής Δημοκρατίας και της Αϊτής ήταν ικανοποιητικά,αλλά θυμόμαστε πριν από το Euro 2012 είχαμε παρόμοια προβλήματα φυσικής κατάστασης τα οποία εξαφανίστηκαν στο ντεμπούτο μας."

Δεν υπάρχουν σχόλια: