JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Pogba: «Κανείς δεν είναι σαν τη Juve".




Ο Paul Pogba αποκαλύπτει ότι απέρριψε προσφορές από τις"Τσέλσι, Άρσεναλ και Μίλαν,γιατί κανείς δεν είναι σαν την Γιουβέντους. "

Ο 20χρονός Γάλλος διεθνής έφτασε σε μια ελεύθερη μεταφορά όταν το συμβόλαιό του με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έληξε και έχει γίνει γρήγορα ένα βασικό στέλεχος της μεσαίας γραμμής της Γιουβέντους.

"Από την παιδική μου ηλικία πάντα μου άρεσε η Juve και την υποστήριξα σαν ομάδα », είπε στο Sky Sport Italia.

"Για τους Γάλλους αυτό το κλαμπ σημαίνει πολλά,όπως τόσοι πολλοί Γάλλοι πρωταθλητές έπαιξαν στο Τορίνο,έτσι ώστε να είναι και αυτός ένας λόγος που μου άρεσε.

"Ο Sir Alex Ferguson προσπάθησε να με κρατήσει στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. 

Υπήρχαν άλλοι σύλλογοι που σε παρακολούθουσαν;Ναι,αλλά είχα μόνο τη Juve στο μυαλό μου.

 Κατά τη στιγμή που άκουσα τα ονόματα των Τσέλσι,Άρσεναλ και της Μίλαν ενθουσιάστηκα,αλλά κανείς δεν είναι σαν τη Juve.

"Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και θέλω να κερδίσω πολλά τρόπαια με αυτή φανέλα. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: