JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Πελούζο: Παίζω με επιτυχία σε πολλές θέσεις

Ο τραυματισμός του Τζόρτζιο Κιελίνι, καθώς και η απουσία του Ασαμοά λόγω της συμμετοχής του στο Κόπα Άφρικα, υποχρέωσε τους ανθρώπους της Γιουβέντους να αναζητήσουν μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση, η οποία θα μπορούσε να καλύψει περισσότερες από μία θέσεις στην αμυντική γραμμή των «μπιανκονέρι». Η λύση αυτή, τελικά, βρέθηκε στο πρόσωπο του Φεντερίκο Πελούζο, πρώην, πια, αμυντικού της Αταλάντα.
Ο Πελούζο μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τη «Μεγάλη Κυρία», μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της νέας του ομάδας και φάνηκε ενθουσιασμένος από τη μεταγραφή του. «Απολαμβάνω μια στιγμή που ήταν όνειρο ζωής για μένα. Οι τελευταίοι 6 μήνες ήταν φανταστικοί. Κλήθηκα στην εθνική και ενσωματώθηκα στη Γιουβέντους. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι περισσότερο», τόνισε ο Πελούζο.

Σε ποια θέση προτιμάς να αγωνίζεσαι; «Στην αρχή της καριέρας μου ήμουν ακραίος αμυντικός. Αλλά μπορώ να καλύψω περισσότερες θέσεις στην άμυνα. Πιστεύω πως η εμπειρία που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια, μου επιτρέπει να αγωνιστώ με επιτυχία σε πολλές διαφορετικές θέσεις. Από τη μεριά μου είμαι έτοιμος να παίξω όπου μου ζητήσει ο προπονητής μου», απάντησε ο διεθνής αμυντικός.

Ο προπονητής σου που σε γνωρίζει καλά, αφού είχατε συνυπάρξει στην Αταλάντα πριν λίγα χρόνια. «Είμαι πολύ χαρούμενος που ξαναβρίσκω τον Αντόνιο Κόντε. Με γνωρίζει και ξέρει τι να περιμένει από εμένα. Ελπίζω να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του», σημείωσε ο Πελούζο.

Κλείνοντας, το νέο μεταγραφικό απόκτημα των «μπιανκονέρι» είχε να πει και δυο λόγια για τους οπαδούς της ομάδας του. «Τους ευχαριστώ για την υποδοχή και τα μηνύματά τους. Από τη μεριά μου τους υπόσχομαι πως θα κάνω τα πάντα για να ανταποδώσω την αγάπη που μου δείχνουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: