JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Ανανέωσε μέχρι το 2015 ο Μπουφόν.

Η ανανέωση του συμβολαίου του Τζιανλουίτζι Μπουφόν με τη Γιουβέντους είναι γεγονός, με τον Αντρέα Ανιέλι να λέει για αυτόν λόγια που δεν είπε... ούτε για τον Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο!
Ο πρόεδρος των Μπιανκονέρι και ο αρχηγός παρέθεσαν συνέντευξη Τύπου το μεσημέρι της Τετάρτης για να ανακοινώσουν, σε πανηγυρικό κλίμα, την επέκταση του συμβολαίου ως το 2015, με τον Ανιέλι να παίρνει πρώτος τον λόγο για να αποθεώσει τον Μπουφόν.

«Είναι πολύ ευχάριστο τόσο για μένα όσο και για τον Τζίτζι να είμαστε σήμερα εδώ μαζί σας γιατί τους τελευταίους μήνες εσείς ανησυχούσατε, όχι εμείς. Θέλω να πω κάποια πράγματα για τον Τζίτζι Μπουφόν, που είναι ο αρχηγός της Γιουβέντους, ο αρχηγός της εθνικής Ιταλίας και από σήμερα δεσμεύεται μαζί μας για άλλα δύο χρόνια καθώς το νέο του συμβόλαιο θα έχει ισχύ ως το 2015, όταν και θα συμπληρώσει 14 χρόνια στη Γιουβέντους. Κατά τη γνώμη μου ο Μπουφόν είναι μέσα στους κορυφαίους των κορυφαίων που έχουν φορέσει αυτή τη φανέλα. Οχι μόνο αγωνιστικά...

Το νέο συμβόλαιο ήταν αποκλειστικά δικό του θέμα καθώς του είχα πει πριν πολλούς μήνες τη δική μας πρόθεση και το αν θα παραμείνει και μετά το 2015 ή θα αναζητήσει κάτι διαφορετικό εξαρτάται από τον Τζίτζι. Ξέρει πολύ καλά, πάντως, ότι η Γιουβέντους είναι το σπίτι του και ξέρει ότι πάντα οι πόρτες της Γιουβέντους θα είναι ανοιχτές. Εχει καταφέρει πολλά στην καριέρα του, αναδείχθηκε καλύτερος τερματοφύλακας του κόσμου για τα τελευταία 25 χρόνια, έχει κατακτήσει πέντε πρωταθλήματα, έχει πανηγυρίσει για το Μουντιάλ του 2006 αλλά αυτό που κάνει τον Τζίτζι να ξεχωρίζει, πέρα από όλα αυτά, είναι η προσωπικότητα του, η ειλικρίνεια του, η ικανότητα του να είναι ο ηγέτης.

Ο Μπουφόν είναι πάντα απολύτως ειλικρινής, ξεκάθαρος και όταν έχει να πει κάτι το λέει πρόσωπο με πρόσωπο. Επίσης, όταν λέει κάτι, το λέει επειδή το πιστεύει, επειδή είναι η αλήθεια.

Δε χρειάζεται να πω πολλά για τον Τζίτζι, απλά ότι εύχομαι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια να σπάσει αυτή την κατάρα που υπάρχει για τους τερματοφύλακες και να κατακτήσει τη Χρυσή Μπάλα γιατί είναι ο Μπουφόν και το αξίζει. Θα ήταν η τέλεια αναγνώριση για τον αρχηγό της εθνικής Ιταλίας και της Γιουβέντους, που είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Ιταλίας».

Μπουφόν: «Νιώθω την αγάπη όλων»
Στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο Μπουφόν, ο οποίος τόνισε τα ακόλουθα.

«Θυμάμαι πολύ καλά την πρώτη μου μέρα στη Γιουβέντους, το καλοκαίρι του 2001. Ηταν κάτι εντελώς διαφορετικό από την Πάρμα και η πρώτη ερώτηση που έκανα στον εαυτό μου ήταν αν μπορώ να φανώ αντάξιος αυτού του επιπέδου. Τώρα, τόσα χρόνια μετά, δε δέχθηκα πρόταση από κάποια άλλη ομάδα γιατί δεν υπήρχε θέμα αποχώρησης μου, δεν υπήρχε χώρος από μένα προς κανέναν άλλο.

Είναι αλήθεια ότι αυτό που είπα εγώ στη Γιουβέντους, που ήθελε τριετές συμβόλαιο, ήταν να υπογράψουμε για ακόμη ένα χρόνο. Για 12 μήνες γιατί δεν ήθελα να δεσμεύσω τη Γιούβε για χρόνια. Η διοίκηση αντιπρότεινε συμβόλαιο δύο ετών και συμφωνήσαμε. Σε αυτά τα δύο χρόνια θα δούμε σε τι κατάσταση θα είμαι και είναι δίκαιο να ψάξει για άλλον πορτιέρε η Γιουβέντους αν δεν είμαι στο επίπεδο που είμαι όλα αυτά τα χρόνια. Θεωρήσαμε και οι δύο πλευρές ότι ήταν σωστό να συμφωνήσουμε για δύο χρόνια και το 2015 θα δούμε τι θα κάνουμε.

Θέλω να πω ότι τα λόγια που είπε πριν ο πρόεδρος για μένα, όχι τόσο για τα αγωνιστικά αλλά για τον χαρακτήρα μου, είναι λόγια που θα θυμάμαι για πάντα. Θεωρώ ότι αυτή είναι η ανταμοιβή μου. Είναι η ανταμοιβή μου τώρα και πιστεύω ότι θα είναι και σε δύο χρόνια από τώρα.

Δεν μπορώ να μιλήσω για το μέλλον μου καθώς πρέπει να ζούμε την κάθε μέρα ξεχωριστά και να προσπαθώ κάθε μέρα για το καλύτερο. Σε θεωρητικό επίπεδο, σε 1,5 χρόνο υπάρχει Μουντιάλ, σε 3,5 χρόνια υπάρχει Euro και σήμερα νιώθω ότι μπορώ να αντέξω ως τότε. Δεν πρόκειται να αποθεώσω τον εαυτό μου, δεν το έκανα ποτέ και δεν μου άρεσε. Αυτό που μου αρέσει είναι το γεγονός ότι όποτε κάνω ένα λάθος οι οπαδοί είναι δίπλα μου με τέτοιο τρόπο που δεν έχει συμβεί σε άλλον. Ετσι βλέπω τον σεβασμό και την αγάπη όλων στη Γιουβέντους προς το πρόσωπο μου.
Για να μιλήσω και για την ομάδα και τους φετινούς μας στόχους, προτεραιότητα είναι η κατάκτηση του Scudetto γιατί το δεύτερο σερί θα μας εδραιώσει. Είναι κάτι που έχει λείψει από τη Γιούβε και είναι πολύ σημαντικό να κατακτήσουμε και φέτος το πρωτάθλημα. Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, το σημαντικό είναι ότι δείχνουμε πως η Γιουβέντους επιστρέφει ξανά, γίνεται ανταγωνιστική. Το πιο σημαντικό, όπως έχω ξαναπεί, είναι να δείξουμε ότι μπορούμε να κάνουμε το παιχνίδι μας κόντρα σε οποιονδήποτε κι από εκεί και πέρα το αν θα νικήσουμε ή θα χάσουμε εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες,όπως η τύχη ή η ατυχία. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι μετά από χρόνια η Γιουβέντους προκαλεί ξανά εμπιστοσύνη στους οπαδούς της
Δεν έχω σκεφτεί τον εαυτό μου με άλλη φανέλα... Ηρθα εδώ πριν πολλά χρόνια και τώρα, μετά από τόσα χρόνια με τη φανέλα της Γιουβέντους, μετά από τόσα χρόνια μέσα στη Γιουβέντους, νιώθω ότι η Γιούβε είναι τρόπος ζωής. Οταν νιώθεις έτσι, επομένως, είναι πάρα πολύ δύσκολο να φανταστείς τον εαυτό σου με μια άλλη φανέλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: