JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Κόντε: "Θα σταματήσετε να μας σπάτε τ' αρχίδια"

Σε έξαλλη κατάσταση ο Αντόνιο Κόντε τα έχωσε άγρια σε διαιτητή και δημοσιογράφους ενώ ο Μπέπε Μαρότα ανέφερε τη... ναπολιτάνικη καταγωγή του ρέφερι.

«Δέχομαι το να έρθει και να μου πει ο διαιτητής ότι δεν είδε μια φάση, πραγματικά το δέχομαι, αλλά να ακούω τον διαιτητή να μου λέει "δεν ένιωθα έτοιμος" δεν είναι φυσιολογικό. Σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω πως το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να πω στον διαιτητή ότι πρέπει να ντρέπεται. Ο βοηθός της γραμμής του είπε ότι είναι πέναλτι και αυτός είπε ότι δεν ένιωθε έτοιμος... Αφού δεν είναι έτοιμος, λοιπόν, ας του πάρουν τη σφυρίχτρα και ας τον στείλουν σπίτι του!

Στην αυριανή προπόνηση θα μιλήσω στους παίκτες μου και θα τους πω τα θετικά και τα αρνητικά της απόδοσης μας αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα ξεχάσω και όσα έγιναν... Τουλάχιστον θα σταματήσετε εσείς οι δημοσιογράφοι να μας σπάτε τα αρχ... ψάχνοντας να βρείτε πότε παίρνει ένα σφύριγμα η Γιουβέντους και πότε αδικείται. Λάθη γίνονται για όλους και αποδεικνύεται συνεχώς αλλά δεν τα λέτε για όλους», ήταν τα λόγια του προπονητή της Γιουβέντους μετά το 1-1 με την Τζένοα.


Μαρότα: «Ο διαιτητής είναι απ' τη Νάπολι»

Δηλώσεις έκανε και ο Μπέπε Μαρότα μετά το τέλος της αναμέτρησης, εκφράζοντας τα παράπονα του.

«Υπάρχουν έξι διαιτητές στο γήπεδο αλλά δεν μπορούν να συγχρονιστούν και να αποφασίσουν σωστά. Το έχουμε δει σε πολλά παιχνίδια του πρωταθλήματος φέτος. Το θέμα είναι ότι σήμερα ο βοηθός της γραμμής είπε στον διαιτητή ότι είναι πέναλτι και αυτός δεν τον άκουσε... Εγώ θα πω ότι ήταν ένα απλό λάθος του διαιτητή Γκουίντα που κατάγεται και ζει στη Νάπολι. Ισως γι' αυτό να ένιωσε ότι ήταν σε δύσκολη θέση, δεν ξέρω... Είναι νέος οπότε το βρίσκω λογικό να νιώθει υπό πίεση όσο είναι άπειρος. Είμαι σίγουρος ότι είναι καλός άνθρωπος αλλά τώρα, δυστυχώς, έκανε λάθος και πριν αρχίσουν πάλι κάποιοι να λένε διάφορα, ας αναρωτηθούν τι θα έλεγαν αν ένας διαιτητής από το Τορίνο έκανε τέτοιο λάθος στο Σαν Πάολο»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: