JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Κόντε: "Εγώ φταίω για το γκολ που φάγαμε"

Την ευθύνη για το γκολ της Πάρμα, με το οποίο ισοφάρισε τη Γιουβέντους, ανέλαβε ο... Αντόνιο Κόντε από τον πάγκο των Μπιανκονέρι, δείχνοντας ήρεμος για τη συνέχεια.
«Το γκολ της Πάρμα είναι δική μου ευθύνη γιατί εγώ φώναξα στον παίκτη μου εκείνη τη στιγμή να αφήσει την μπάλα κάτω από τα πόδια. Αξίζαμε να νικήσουμε με βάση τη συνολική παρουσία των δύο ομάδων αλλά η Πάρμα είναι ένας σκληρός αντίπαλος και μπράβο της», είπε ο προπονητής της Γιουβέντους και συνέχισε: «Η σεζόν δεν έχει τελειώσει ακόμη και το ξέρουμε, πάντα το ξέραμε δηλαδή, ότι θα πρέπει να παλέψουμε ως το τέλος. Πρέπει να πω, πάντως, πως αν την περασμένη εβδομάδα με την Σαμπντόρια ήμουν εκνευρισμένος με την εμφάνιση μας, σήμερα είμαι χαρούμενος με τις φάσεις που κάναμε. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορούσαμε να βγάλουμε πολύ καλές ευκαιρίες αλλά κάναμε λάθος στην τελική πάσα επειδή βιαζόμασταν περισσότερο από όσο έπρεπε. Δουλεύουμε σωστά για να είμαστε όπως πρέπει όταν πρέπει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: