JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Ιμόμπιλε: "Αισθάνομαι έτοιμος να αγωνιστώ στη Γιούβε"

Ενθουσιασμένος με την προοπτική να αγωνιστεί στη Γιουβέντους είναι ο Τσίρο Ιμόμπιλε, ωστόσο τονίζει πως ακόμα είναι παίκτης της Τζένοα.
Μπορεί να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Ντρογκμπά ή του Γιορέντε, η Γιουβέντους, ωστόσο, δεν αδιαφορεί για τα ταλέντα που κυκλοφορούν εντός των συνόρων, όπως φαίνεται από τη φήμη που κυκλοφόρησε για έναρξη διαπραγματεύσεων με τη Τζένοα για την απόκτηση του Τσίρο Ιμόμπιλε. Ενός ποδοσφαιριστή τον οποίον γνωρίζει καλά ο Αντόνιο Κόντε, μετά τη συνεργασία τους στη Σιένα.

Ο νεαρός παίκτης, μίλησε στη «Gazzetta dello sport» και έδειξε ενθουσιασμένος από την προοπτική που ανοίγεται μπροστά του. «Είναι πολύ κολακευτικό να βλέπεις το όνομά σου δίπλα σε αυτό του Ντρογκμπά και του Γιορέντε. Δεν ισχυρίζομαι πως είμαι του ιδίου επιπέδου, αν και αισθάνομαι έτοιμος να αγωνιστώ σε μια ομάδα σαν τη Γιουβέντους. Θα είναι η μεγάλη ευκαιρία της ζωής μου. Θα είναι μια κίνηση που θα αλλάξει όλη την καριέρα μου. Είτε προς το καλύτερο, είτε προς το χειρότερο…» είπε με νόημα ο Ιμόμπιλε.

Επίσημα, πάντως, δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι για την προσέγγιση της «Γιούβε». «Μίλησα με τον πρόεδρο Πρετσιόζι πριν τις γιορτές και με διαβεβαίωσε πως δεν πρόκειται να παραχωρηθώ. Από τότε έχει περάσει καιρός, οπότε μπορεί να έχουν αλλάξει τα δεδομένα. Πάντως, αν μείνω στη Τζένοα, είμαι έτοιμος να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην προσπάθεια να παραμείνουμε στη Serie A. Για μένα θα είναι σπουδαία κίνηση αν πάω στη Γιουβέντους, αλλά δεν θα έχω κανένα πρόβλημα να μείνω στη Τζένοα. Αυτή τη στιγμή αποφασίζει ο πρόεδρος και εγώ απλά περιμένω», σημείωσε ο Τσίρο Ιμόμπιλε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: