JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Βούτσινιτς: "Δεν υπάρχουν ντίβες στη Γιουβέντους"

«Στον αγώνα του Κυπέλλου αποδείξαμε, παλεύοντας μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, πως η ομάδα ακόμα διψάει για τίτλους», ήταν τα λόγια του 29χρονου επιθετικού για να προσθέσει:
«Δεν υπάρχουν ντίβες στη Γιουβέντους. Εδώ όλοι δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους από το πρώτο λεπτό που διαρκεί ο αγώνας μέχρι και το τελευταίο και βοηθούν τους συμπαίκτες τους. Είναι το πνεύμα και η φιλοσοφία της ομάδας που την κάνει μοναδική».

Ο Μαυροβούνιος φορ δεν ξεκίνησε βασικός στο ματς με τους «ροσονέρι» , καθώς δεν έχει ξεπεράσει ακόμα πλήρως τον τραυματισμό του, αλλά σύμφωνα με τον ίδιο βρίσκεται πολύ κοντά στην πλήρη αποκατάσταση:

«Ακόμα δεν έχω «πιάσει» τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης, αλλά η κατάστασή μου βελτιώνεται σταδιακά, ακόμα κι αν προς το παρόν δε μπορώ να ολοκληρώσω το 90λεπτο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το ιατρικό επιτελείο της ομάδας μου, καθώς διαχειρίζεται πάρα πολύ καλά την ανάρρωση μου και με βοηθούν πάρα πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: