JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Διαψεύδει για Ιμόμπιλε η Τζένοα.

Η Γιουβέντους δεν το επιβεβαιώνει, αλλά ούτε και κρύβει το ενδιαφέρον της για τον Τσίρο Ιμόμπιλε. Ο ίδιος ο παίκτης δηλώνει έτοιμος να δοκιμάσει την τύχη του στην ομάδα του Αντόνιο Κόντε, χωρίς, ωστόσο, να αποκλείει την πιθανότητα παραμονής του στη Τζένοα. Η διοίκηση της ομάδας της Γένοβας, όμως, προχώρησε σε διάψευση των δημοσιευμάτων που τη θέλουν να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους ανθρώπους της «Μεγάλης Κυρίας».

Σύμφωνα με τον Αθλητικό Διευθυντή της Τζένοα, Ρίνο Φόσκι, ο Ιμόμπιλε δεν πρόκειται να παραχωρηθεί. «Δεν ξέρω ποια λόγια να χρησιμοποιήσω, πια. Το έχω τονίσει επανειλημμένα, ο Τσίρο Ιμόμπιλε δεν παραχωρείται. Θα παραμείνει στην ομάδα μας, τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι. Κανείς δεν μου έκανε νύξη για πώληση του παίκτη, κανείς δεν με έχει ενοχλήσει για να διαπραγματευτεί μαζί μου την αγορά των δικαιωμάτων του. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Ο Ιμόμπιλε είναι και θα παραμείνει παίκτης της Τζένοα», ήταν η χαρακτηριστική δήλωση του Ρίνο Φόσκι.

Οι εξελίξεις θα δείξουν αν η διάψευση αυτή επιβεβαιωθεί ή αν πρόκειται για μια κίνηση τακτικής από τη μεριά της διοίκησης της Τζένοα. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

magkes ton agorase idi
ean mpei kapoios wikipedia leei oti einai paixtis tis juve