JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Φαλκάο: "Μου αρέσει πολύ η Ιταλία"


Μπορεί οι φήμες να τον θέλουν κοντά στην Ρεάλ Μαδρίτης, όμως ο Κολομβιανός goleador έβαλε στο παιχνίδι Γιουβέντους και Μίλαν καθώς μία εκ των δύο είναι η αγαπημένη του ομάδα.
«Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι μόνο το τώρα και την Ατλέτικο Μαδρίτης στην οποία αγωνίζομαι. Μου αρέσει πολύ η Ιταλία αλλά δεν μπορώ να ξέρω από τώρα πιο θα είναι το μέλλον μου, όμως δεν αποκλείω τίποτα. Γιούβε ή Μίλαν; Εχω μία αγαπημένη ομάδα όμως προτιμώ να μην την πω τώρα. Αυτό που ονειρεύομαι είναι να επιστρέψω εδώ για να κερδίσω την Χρυσή Μπάλα» είπε ο Τίγρης από την Ζυρίχη, όπου βρέθηκε για το Gala της FIFA.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: