JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Μια βδομάδα εκτός ο Μαρκίζιο.


O Claudio Marchisio βγήκε έξω από το γήπεδο πάνω σε ένα φορείο, με τα χέρια να καλύπτουν το πρόσωπό του. Το γόνατο του πονούσε και υπάρχουν φόβοι για μεγάλη ζημιά. Ώρες μετά η διάγνωση ήταν διαφορετική και ευχάριστη για τον Ιταλό μέσο της Γιούβε. Ο ίδιος, το βράδυ, έγραψε στο facebook του: "Είμαι χαρούμενος ... τίποτα το σοβαρό! Αύριο θα είμαι στο γήπεδο και θα ξέρω να σας πω περισσότερα. Εν τω μεταξύ, σας ευχαριστώ για τα μηνύματα που μου έχετε στείλει. Κρίμα για την ήττα, χάσαμε πραγματικά μια μεγάλη ευκαιρία. " 

Ο Μαρκίζιο μεταφέρθηκε αμέσως στην κλινική Fornaca, όπου έπεσε στα χέρια των ειδικευμένων ιατρών. Η ανάλυση έδειξε μια μικρή απόσπαση στο γόνατο και αναμένετε να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση σε περίπου μια εβδομάδα. Αναστεναγμό ανακούφισης, για τον  Antonio Conte και το ιατρικό προσωπικό που, σε πρώτη φάση, φοβήθηκαν για πιο σοβαρό τραυματισμό, που θα τον οδηγούσε να σταματήσει τουλάχιστον για ένα μήνα, θέτοντας σε κίνδυνο την παρουσία του στο παιχνίδι του Champions League με την Σέλτικ. Ευτυχώς, τα νέα ήταν καλά για τον Κλαούντιο. Δεν θα είναι στο Μιλάνο την Τετάρτη και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα παίξει και κατά της Πάρμα την Κυριακή. Αλλά αυτό δεν είναι τίποτα σε σχέση με τις πρώτες ανησυχητικές φήμες που είχαν εξαπλωθεί  για πολύμηνη απουσία του από τα γήπεδα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: