JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Del Piero: "Ποτέ στην Ιταλία με άλλη φανέλα"

Ο πρώην αρχηγός και σημαία της Γιουβέντους βρίσκεται αυτές τις μέρες στην Ιταλία και μίλησε για την επιλογή του να πάει στην Αυστραλία να παίξει ποδόσφαιρο: "Αυτά τα παιχνίδια μου επιτρέπουν να μείνω στο Τορίνο, επίσης, σε ορισμένες περιπτώσεις, ελπίζω να είναι σύντομα σε θέση να επιστρέψω εδώ στην Ιταλία". 


"Είμαι χαρούμενος και πεπεισμένος για την επιλογή που έκανα, νομίζω ότι ακριβώς όπως και πέρυσι, το ιταλικό ταξίδι της καριέρας μου τελείωσε με την φανέλα της  Juve, δεν θα παίξω ποτέ με άλλη φανέλα στην Ιταλία" 

Είπε ο Alessandro Del Piero κατά την παρουσίαση του προγράμματος του Sky Sports για το Κύπελλο Συνομοσπονδιών, του οποίου ο πρώην αρχηγός της  Γιουβέντους θα είναι σχολιαστής και συνέχισε: "Μου λείπει η Ιταλία, αλλά τώρα η ζωή μου γίνεται με άλλους τρόπους και με άλλους ρυθμούς". 

Δεν υπάρχουν σχόλια: