JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Μπουφόν: "Νιώθω πίκρα που δεν κατάφερα να πιάσω ένα πέναλτι με την Ισπανία"

Ο Buffon σήμερα έσπασε ένα άλλο ρεκόρ στη μακρά σταδιοδρομία του, γεμάτη από επιτυχίες: έπιασε τρία πέναλτι σε πέντε προσπάθειες της Ουρουγουάης, με αποτέλεσμα η Azzurri να φτάσουν στη νίκη. Μετά τον αγώνα, ο Μπουφόν μίλησε κατά των επικριτών του ότι δεν είναι τόσο καλός για τα πέναλτι μιλώντας στο Sky Sports 24 -. "Όρισμένοι έχουν μια ορισμένη άποψη για μένα. Ειλικρινά δεν θέλω να τους ακούσω, επειδή μπορείτε ακριβώς να πάτε και να δείτε την ιστορία του καθενός από εμάς. Δεν είμαι εδώ για να πω πόσα πέναλτι έχω πιάσει, γιατί δεν με νοιάζει. Αυτό που ξέρω είναι ότι στα πέντε πέναλτι απέκρουσα τα τρία, για την ιστορία έπιασα πέναλτι στην εθνική ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, και στο Ευρωπαίκο, δεν ξέρω πόσοι τερματοφύλακες της ομάδας το έχουν πράξει, φαίνεται να είναι λίγοι οι άνθρωποι που πρέπει πραγματικά να δώσουν έμφαση σε αυτά τα πράγματα, επειδή δεν είναι από μένα. Εγώ δεν θα μπω σε αυτό το παιχνίδι, γιατί με ενοχλεί και αυτό είναι όλο". 

Τι θα κρατήσει μακριά από αυτό το κύπελλο συνομοσπονδιών; "Την πίκρα που δεν κατάφερα να πιάσω ένα πέναλτι με την Ισπανία, αλλά και τη μεγάλη χαρά να μοιραστώ με τους συντρόφους μου την κατάκτηση του χρυσού, γιατί στην πραγματικότητα έχουμε μια ομάδα που είναι πολύ δυνατή και νομίζω ότι ο προπονητής έχει κατανοήσει τις δυνατότητες της. Εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να το διαφυλάξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, γιατί είναι πραγματικά σε θέση να έχει 23 πολύ καλούς παίκτες που είναι πραγματικά μια μεγάλη πολυτέλεια και μια μεγάλη περιουσία για την Ιταλία". 


Αυτή είναι μια ομάδα που μπορεί να σκεφτεί να κερδίσει το Παγκόσμιο Κύπελλο; "Η δική μας ομάδα είναι μια ομάδα που μπορεί και έχει αποδείξει ότι είναι σε θέση να παίζει καλά με όλους και να μην αφήσει στην τύχη κανένα παιχνίδι, και αυτό είναι μια μεγάλη δύναμη και μεγάλη βεβαιότητα, από εδώ και πέρα μέχρι το επόμενο παγκόσμιο, αν είναι δυνατόν θα θέλαμε να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε και να συνεχίσουμε αυτήν την πορεία ανάπτυξης που θα συνεχιστεί για πολύ". 


Η Ιταλία πήρε ένα χάλκινο μετάλλιο είναι χάλκινο ή είναι κάτι περισσότερο; "Όχι, είναι χάλκινο. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές, ο ρεαλισμός μας λέει ότι είμαστε τρίτη και δικαίως. Είμαι χαρούμενος γιατί αποτρέψαμε να έρθει ή ομάδα τέταρτη, μου έλειπε στην καριέρα μου ένα τέτοιο μετάλλιο, τώρα κατάφερα να το κάνω και τώρα ελπίζω ότι τον επόμενο χρόνο μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: