JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Gianluigi Buffon«Το όνειρό μου;Να κερδίσω το CL".




Ο Gianluigi Buffon παραδέχθηκε το να κερδίσει το Champions League είναι «το όνειρο» του καθενός στη Γιουβέντους τη φετινή σεζόν.

Η Γιουβέντους θα αρχίσει την Ευρωπαϊκή εκστρατεία της αύριο το βράδυ στην Κοπεγχάγη,και ο τερματοφύλακας επέμεινε ότι η ομάδα θα προσπαθήσει να κάνει ένα νικηφόρο ξεκίνημα.

"Είμαι περίεργος να δω αν είμαστε σε θέση να συνεχίσει και να βελτιωθούμε από το προηγούμενο έτος," δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου.

«Κερδίζοντας το Champions League είναι ένα όνειρο που έχω μοιραστεί με όλα τα μέλη της Γιουβέντους,του αγωνιστικού προσωπικού,της διοίκησης και με τους οπαδούς.

"Η ηγεσία ενίσχυσε την ομάδα το καλοκαίρι,αλλά τώρα είναι στο χέρι μας εμείς οι παίκτες να αποδείξουμε ότι είμαστε καλύτεροι στον αγωνιστικό χώρο."

Ο Buffon,στη συνέχεια σχολίασε ένα reunion με τον πρώην συμπαίκτη Olo fMellberg.

«Αυτός είναι ένας συμπαθητικός τύπος που έχω καλές αναμνήσεις μαζί του.Είναι ένας αληθινός επαγγελματίας και είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ σημαντικός σε αυτή την ομάδα. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: