JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Quagliarella:"Ο προπονητής μπορεί να υπολογίζει σε μένα"




Ο Fabio Quagliarella  θα μπορούσε να ξεκινήσει βασικός την Τρίτη για τον αγώνα του Champions  League εναντίον της Κοπεγχάγης. 

Ο Conte χθες μετά την αναμέτρηση με την Inter,επαίνεσε τον επιθετικό από την Καμπανία,ότι βρίσκεται στην καλύτερη του κατάσταση από την ώρα που πήγε στη Γιουβέντους.

Εδώ είναι τα λόγια του Quagliarella που είπε στο Sky Sports: «Ο προπονητής κάνει τις επιλογές του,τα λόγια του ήταν σημαντικά,θα μου δώσουν το κίνητρο για να δουλεύω ακόμα καλύτερη στην προπόνηση για να τον πείσω να μου επιτρέψει μου να παίζω. 

Είμαι πάντα έτοιμος και όταν αποφασίσει να μου επιτρέψει να αγωνιστώ θα είμαι έτοιμος.Μπορεί να υπολογίζει σε μένα."

Δεν υπάρχουν σχόλια: