JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Vidal:Μπορώ να κατακτήσω το Τσάμπιονς Λιγκ με τη Γιουβέντους.




Ο Arturo Vidal ορκίζεται πίστη στην Γιουβέντους,την ομάδα για την οποία παραδέχεται ότι είχε πάντα ενδιαφέρον.
Δεν εκφράζει τη λύπη του για την έλλειψη της μεταγραφής του στη  Bayern Μονάχου,λόγου κατάκτησης του Τσάμπιονς Λιγκ,κατά την άποψή του, θα έρθει πολύ σύντομα στο Τορίνο.
Ο Χιλιανός μέσος, σε συνέντευξη του στο «Tuttosport»,μίλησε επίσης για την ανανέωση της σύμβασης του.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ Η ΓΙΟΥΒΕ?«Ο ατζέντης μου μου είπε ότι υπήρχαν πολλοί σύλλογοι που ενδιαφέρονται για μένα,αλλά μόλις άκουσα ότι υπήρχε μια πιθανότητα να παίξω στην Γιουβέντους,εγώ αμέσως δήλωσα ότι αυτός  θα είναι ο νέος προορισμός μου.
 Ίσως είναι αλήθεια ότι την προηγούμενη σεζόν δεν τα πήγε καλά η ομάδα,αλλά τα δείγματα του καλοκαιριού ήταν ενθαρρυντικά,είχαν αγοράσει τον Πίρλο και άλλους σημαντικούς παίκτες. 
Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι θα μπορούσα να κάνω μεγάλα πράγματα εκεί και ότι το σχέδιο ήταν φιλόδοξο "
 ΛΥΠΑΣΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΣΤΗ ΜΠΑΓΕΡΝ - "Ποτέ,γιατί ήρθα στο Τορίνο με έπεισε καλύτερα απ'όλους,και νομίζω ότι το Τσάμπιονς Λιγκ εγώ μπορώ να το κερδίσω με την Γιουβέντους.
 «Δεν είμαι σίγουρος αν τώρα ή αργότερα,αλλά  αυτό θα γίνει εδώ με την Γιουβέντους,και αυτό είναι το όνειρο μου."
ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ - «Δεν ξέρω,ρωτήστε τον Marotta ... αλλά είμαι ήρεμος,είμαι εδώ και δεν πρόκειται να πάω πουθενά είμαι ευχαριστημένος,η Γιουβέντους είναι το σπίτι μου.
 Οι Ιταλοί φίλαθλοι είναι ζεστοί,όπως μου αρέσει,φλογεροί σαν τους ανθρώπους της Χιλής.
Η γυναίκα μου και τα παιδιά μου να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους και δεν θέλουν να μετακινηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: