JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Βιντάλ:Είμαι πολύ καλά στη Γιουβέντους».

Ο Αρτούρο Βιντάλ με δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Γιουβέντους καθώς θέλει να κατακτήσει περισσότερα τρόπαια μαζί της.Το καλοκαίρι που μας πέρασε σε καθημερινή βάση υπήρχαν σενάρια που ήθελαν τον Αρτούρο Βιντάλ ένα βήμα πριν τη μεταγραφή του στη Γιουνάιτεντ.Ο Χιλιανός όχι μόνο παρέμεινε στη Γιουβέντους αλλά με δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως το μέλλον του είναι στο Τορίνο καθώς θέλει να κατακτήσει περισσότερους τίτλους με τη φανέλα της Μεγάλης Κυρίας. «Είναι δύσκολο να αφήσω τη Γιουβέντους όταν έχω πάρει πρωταθλήματα και έχω γίνε μέρος της ιστορίας μιας μεγάλης ομάδας. Αυτό είναι το σημαντικότερο για κάθε ποδοσφαιριστή, οι άνθρωποι στο Τορίνο με αγαπούν πολύ και η οικογένεια μου αισθάνεται σαν να είναι στο σπίτι της. Γιατί να θέλω να φύγω ; Είμαι πολύ καλά στη Γιουβέντους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: