JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Λίπι: "Βλέπω τον εαυτό μου στον Αλέγκρι"


Το εγκώμιο του Μασιμιλιάνο Αλέγκρι έπλεξε ο Μαρτσέλο Λίπι, τονίζοντας πως του θυμίζει σε πολλά πράγματα τον εαυτό του και δήλωσε πως αν η Γιουβέντους φτάσει στα ημιτελικά, όλα μπορούν να συμβούν.

«Βλέπω τον εαυτό μου στον Αλέγκρι» δήλωσε χαρακτηριστικά ο άλλοτε προπονητής της Γιουβέντους και της εθνικής Ιταλίας στη Gazzetta dello Sport, εξηγώντας: «Ήρθε στη Γιουβέντους στην ίδια ηλικία με εμένα, έχει τον ίδιο ορθολογισμό που έχω κι εγώ και έχει το ίδιο πάθος να κάνει την ομάδα πιο μοντέρνα. Έχουμε πολλά κοινά».

Ο Λίπι πρόσθεσε: «Η ευφυΐα του φαίνεται. Ήρθε σε ένα περιβάλλον που παίζεται ένα συγκεκριμένο ποδόσφαιρο, χωρίς να ανατρέψει τις ισορροπίες της ομάδας. Μετά, με λίγο διαφορετικές ιδέες έχει βάλει την δική του ταυτότητα στην ομάδα».

Ερωτηθείς για τα σχόλια που είχε κάνει στο παρελθόν, ότι «ο Αλέγκρι δεν είναι τόσο ανταγωνιστικός όσο ο Κόντε» εξήγησε: «Δεν ήταν σύγκριση ποιότητας. Απλά ήθελα να τονίσω συγκεκριμένες διαφορές στην προσέγγισή τους γύρω από το ποδόσφαιρο».

Όσο για τις ελπίδες της Γιούβε να φτάσει μέχρι το τέλος στο φετινό Champions League, τόνισε: «Η κλήρωση (σ.σ: με τη Μονακό) μπορεί να βοηθήσει. Όμως η Μονακό πρέπει να αντιμετωπιστεί με σεβασμό. Δεν είναι η Μπαρτσελόνα όμως και όταν φτάνεις στα ημιτελικά, όλα μπορούν να συμβούν. Θυμάμαι την Ιταλία το 2006. Δεν ήμασταν το φαβορί, όμως νίκη με νίκη φτάσαμε μέχρι το τέλος και οι αντίπαλοί μας, μάς κοίταζαν με νέα μάτια. Όλα μπορούν να συμβούν».


Δεν υπάρχουν σχόλια: