JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Δύσκολα παιδικά χρόνια για τον Τέβεζ.

Πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια έζησε στους δρόμους της Αργεντινής ο Κάρλος Τέβεζ, όπως αποκάλυψε με δηλώσεις του, με αποτέλεσμα να ωριμάσει πολύ πριν την ώρα του.


Τα πρώτα χρόνια της ζωής του Κάρλος Τέβεζ στην πατρίδα του μόνο εύκολα δεν ήταν. Από μικρός ο Αργεντινός ήρθε αντιμέτωπος με δύσκολες καταστάσεις, όπως τα ναρκωτικά και οι δολοφονίες, με αποτέλεσμα όλα αυτά να τον «σημαδέψουν», αλλά και να τον κάνουν να πάρει αποφάσεις πολύ σημαντικές για την μετέπειτα πορεία του.

«Τα παιδικά μου χρόνια ήταν πολύ δύσκολα. Έζησα σε ένα μέρος όπου τα ναρκωτικά και οι δολοφονίες ήταν σε καθημερινή βάση. Όταν ζεις πολύ δύσκολες καταστάσεις ακόμη και σαν μικρό παιδί, τότε σημαίνει πως μεγαλώνεις πολύ γρήγορα.

Αυτό πιστεύω σε κάνει να διαλέξεις το δικό σου μονοπάτι και όχι να ακολουθήσεις τον δρόμο τον οποίο μπορεί να έχουν πάρει άλλοι πριν από εσένα. Ποτέ δεν έκανα χρήση ναρκωτικών, ούτε συμμετείχα σε κάποιο φόνο, με αποτέλεσμα να μπορώ να κάνω μόνος μου την επιλογή μου. Ο καθένας διαλέγει το δικό του μονοπάτι, όπως έκανε και ο καλύτερός μου φίλος, ο Ντάριο.

Εκείνος επέλεξε τα ναρκωτικά και έτσι έφυγε γρήγορα από την ζωή. Ήταν ο καλύτερός μου φίλος. Ήμασταν όλη τη μέρα μαζί. Ακόμη και όταν πήγε σε άλλη ομάδα. Ωστόσο, πραγματικά πιστεύω πως ο καθένας διαλέγει το δικό του μονοπάτι σε αυτή την ζωή. Δεν υπάρχει τύχη. Όλα είναι θέμα επιλογών και ο Ντάριο διάλεξε τον πιο εύκολο δρόμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: