JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Μοράτα: "Μου έκανε καλό που έφυγα από την Ρεάλ"


Συνεχώς προς το καλύτερο βαδίζει η καριέρα του Αλβάρο Μοράτα, όπως τουλάχιστον ο ίδιος θεωρεί, χαρακτηρίζοντας σωστή την επιλογή ν' αφήσει τη Ρεάλ Μαδρίτης για χάρη της Γιουβέντους.  

Ο διεθνής επιθετικός που έχει ενσωματωθεί με την εθνική ομάδα της Ισπανίας ενόψει της αναμέτρησης με τους Ουκρανούς για τα προκριματικά του Euro 2016, μίλησε στην τηλεόραση της πατρίδας του και ανέφερε: «Μου έκανε καλό που έφυγα από τη Ρεάλ. Νομίζω ότι όποιος κοιτάζει πλέον πως αγωνίζομαι και τι κάνω μέσα στο γήπεδο, θα καταλάβει ότι έχω γίνει ακόμα καλύτερος».

Κληθείς να σχολιάσει την επιλογή του να πάρει το νούμερο «7» στη φανέλα με το ισπανικό εθνόσημο, υποστήριξε: «Το πήρα γιατί θαύμαζα τον Ραούλ που το φορούσε και πραγματικά είναι μεγάλη μου τιμή που το έχω πλέον εγώ». 

Όσο για τους προπονητές με τους οποίους συνεργαζόταν μέχρι και πέρυσι στη Ρεάλ Μαδρίτης, δήλωσε ευγνώμων στον Μουρίνιο, όμως φάνηκε να έχει παράπονα από τον Αντσελότι: «Ο Μουρίνιο ήταν αυτός που με επέλεξε και εννοείται ότι θα του είμαι ευγνώμων για μια ζωή. Ευχαριστώ και τον Κάρλο Αντσελότι που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ, όμως δεν καταλάβαινα ορισμένες καταστάσεις που είχαν διαμορφωθεί...». 



Δεν υπάρχουν σχόλια: