JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Μπουφόν: "Το πρωτάθλημα στις 5 Μαΐου 2002 μια από τις 4 καλύτερες στιγμές στη Γιούβε"

Για τους οπαδούς της Γιουβέντους, τις καλύτερες στιγμές του με τους Μπιανκονέρι αλλά και τον... Φραντς Μπεκενμπάουερ, μίλησε ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν.


Μία μέρα μετά το τέλος του φετινού Champions League για τη Γιούβε, ο αρχηγός της ευχαρίστηκε τους τιφόζι για την ατμόσφαιρα στο γήπεδο το βράδυ της Τετάρτης και για το χειροκρότημα προς την ομάδα στο τέλος του αγώνα, λέγοντας: «Οι οπαδοί της Γιουβέντους αξίζουν ένα μεγάλο χειροκρότημα από όλους μας. Οπως πάντα, ήταν δίπλα μας με έναν εκπληκτικό τρόπο. Κατάλαβαν ότι η ομάδα έκανε ό,τι μπορούσε και το να τους νιώθουμε συνεχώς τόσο δίπλα μας, ειδικά τη στιγμή ενός αποκλεισμού, ήταν κάτι το πολύ όμορφο. Η Γιουβέντους επέστρεψε στις οκτώ καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και τώρα θα ξεκινήσει η δουλειά για να πάει ακόμη καλύτερα. Το μυαλό μας πλέον είναι στο ματς με τη Λάτσιο και στο να εξασφαλίσουμε το Scudetto και φέτος δίνοντας στους οπαδούς μας αυτή τη χαρά».


Από εκεί και πέρα, ερωτηθείς για το ποιες είναι οι καλύτερες στιγμές του με τη Γιουβέντους, από το καλοκαίρι του 2001 ως σήμερα, είπε ότι «είναι πολλές αλλά θα διαλέξω τέσσερις. Η απόκρουση μου στο πέναλτι του Φίγκο στον ημιτελικό του Champions League με την Ρεάλ το 2003, το πρώτο μου πρωτάθλημα στις 5 Μαΐου 2002, η επιστροφή στη Serie A το 2007 και φυσικά το περσινό Scudetto».


Τέλος, μιλώντας στη γερμανική τηλεόραση, ο Μπουφόν σχολίασε όσα είπε ο Φραντς Μπεκενμπάουερ για τον ίδιο.


«Δεν με ενόχλησαν τα όσα είπε. Θα τα πάρω σαν διάθεση από τον ίδιο να πει ένα ανέκδοτο. Δε θα παρεξηγηθώ και δεν υπήρχε λόγος να ζητήσει συγγνώμη μετά. Μερικές φορές παίρνουμε τα πράγματα πιο σοβαρά από όσο πρέπει... Δεν με ενόχλησαν τα λόγια του Μπεκενμπάουερ, με πείραξε το ότι δε βοήθησα την ομάδα μου. Κριτική υπήρχε και θα υπάρχει, δεν είναι θέμα, ακόμη και ο πατέρας μου με ρώτησε αν ήμουν μεθυσμένος. Ο Μπεκενμπάουερ είπε ό,τι είπε αλλά εγώ ξέρω ποιος είμαι και τι έχω πετύχει από τα 17 μου που άρχισα να παίζω βασικός στη Serie A».

Δεν υπάρχουν σχόλια: