JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Πίρλο: "Χαίρομαι που αποδέχτηκα την πρόταση της Γιουβέντους"

Στην αποκάλυψη πως βρέθηκε ένα βήμα από την Τσέλσι προέβη ο Αντρέα Πίρλο, με δηλώσεις που έκανε ενόψει της κατάκτησης ενός ακόμα πρωταθλήματος με τη Γιουβέντους.

«Ήμουν κοντά να πάρω μεταγραφή στην Τσέλσι και στην Ρεάλ. Με τον σύλλογο του Λονδίνου είχα συμφωνήσει στους όρους του προσωπικού μου συμβολαίου αλλά τότε παρενέβη ο Μπερλουσκόνι και στο τέλος παρέμεινε στη Μίλαν», είπε ο Ιταλός μαέστρος ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε:
«Δεν έχω μετανιώσει καθόλου που άφησα τη Μίλαν. Χρειαζόμουν μια αλλαγή και το καλύτερο πράγμα που είχα να κάνω ήταν να παίξω σε κάποια άλλη ομάδα. Θεωρώ πως ήταν η σωστή απόφαση και για τη Μίλαν μιας και πήρε άλλους παίκτες στην θέση μου. Χαίρομαι που αποδέχτηκα την πρόταση της Γιούβε».

Τέλος, ο Πίρλο αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με τον Αντόνιο Κόντε λέγοντας: «Με έχει εκπλήξει με τις ικανότητες του σε επίπεδο τακτικής και με τον τρόπο που εργάζεται επί καθημερινής βάσης. Εχω μάθει πολλά από εκείνον. Παλιότερα δεν ήθελα να γίνω προπονητής αλλά ίσως αποφασίσω αλλιώς τώρα μετά από όσα με έμαθε ο Κόντε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: