JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Η αυτοβιογραφία του Πίρλο

Η αυτοβιογραφία δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη αλλά κάποια από όσα έχουν γραφτεί στο βιβλίο έχουν έρθει στη δημοσιότητα, όπως για παράδειγμα το πώς ήρθε το τέλος με τη Μίλαν μετά από 10 χρόνια παρουσίας εκεί. «Το αποχαιρετιστήριο δώρο της Μίλαν ήταν ένα... στυλό. Ομορφο ήταν αλλά στυλό... Ο Αντριάνο Γκαλιάνι μου το έδωσε και μου είπε "πρόσεξε μην υπογράψεις με αυτό το συμβόλαιο σου με τη Γιουβέντους". Μπορεί να έκανε λάθος στο δώρο αλλά τουλάχιστον είπε καλή ατάκα. Περίμενα κάτι καλύτερο για να είμαι ειλικρινής αλλά ό,τι έγινε έγινε. Ετσι, με αυτό το στυλό, τα 10 χρόνια μου στη Μίλαν έλαβαν τέλος. Χαμογέλασα, πάντως, όπως και να έχει», γράφει χαρακτηριστικά ο διεθνής άσος, που αναφέρεται και στην αλλαγή θέσης που ήθελε ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι αλλά και στην τελευταία συνάντηση του με τον Γκαλιάνι ως παίκτης της Μίλαν.«Ο Αλέγκρι ήθελε να με βάλει στο αριστερό άκρο της μεσαίας γραμμής ενώ εγώ ήθελα να συνεχίζω να παίζω μπροστά από την άμυνα. Ενα ψάρι ζει καλύτερα μέσα στο νερό. Μπορεί να τα καταφέρει και πιο κοντά στη στεριά αλλά δε θα ζήσει το ίδιο όμορφα... Εκείνο το απόγευμα, την άνοιξη του 2011, μιλήσαμε για 30 λεπτά με τον Γκαλιάνι και δεν αναφερθήκαμε καθόλου στο οικονομικό σκέλος. Δεν με ενδιέφερε αυτό, με ενδιέφερε να συνεχίσω να νιώθω σημαντικός και όχι ένας παίκτης που απλά πρέπει να είναι στο ρόστερ. Η απόφαση, τελικά, να χωρίσουν οι δρόμοι μας ήταν κοινή καθώς δεν ήθελα να βαρεθώ εντελώς».

Ο Λεονάρντο για την Ιντερ
Σε άλλο σημείο του βιβλίου του, ο Πίρλο αποκαλύπτει ότι «προς το τέλος της τελευταίας μου σεζόν στη Μίλαν, 2010-11, ο Λεονάρντο με προσέγγισε για να με πείσει να πάω στην Ιντερ. Μου έλεγε ότι είχε μεγάλη όρεξη για δουλειά και ότι όλα θα πάνε καλά. Μπορεί να ήταν μεγάλη πρόκληση να πάω στην ομάδα από την οποία έφυγα πριν χρόνια αλλά τελικά αποφάσισα να μη γίνει κάτι τέτοιο. Πέρασα 10 χρόνια στη Μίλαν, τα 9 ήταν υπέροχα, δεν ήθελα να πάω πάλι από τη μία ομάδα της πόλης στην άλλη. Θα ήταν πολύ για τους οπαδούς της Μίλαν».

Κόντε, η... ιδιοφυία!
Ο Πίρλο, τελικά, κατέληξε στη Γιουβέντους το καλοκαίρι του 2011, έκανε αμέσως τη διαφορά, έχει αγαπηθεί από όλους στο Τορίνο και ο ίδιος λέει τα καλύτερα για τον Αντόνιο Κόντε.

«Εχω συνεργαστεί με πολλούς προπονητές στην καριέρα μου αλλά ο Κόντε είναι αυτός που με εξέπληξε ευχάριστα περισσότερο από όλους. Χρειάστηκε απλά μία ομιλία, με απλά λόγια, για να κατακτήσει εμένα και όλη την ομάδα. Συστήθηκε σε όλους μας στην πρεμιέρα της προετοιμασίας το καλοκαίρι του 2011 στην Μπαρντονέκια. Ηταν ήδη... πωρωμένος και κινούνταν σαν οχιά! Οταν μας μίλησε, μας είπε αυτά που έπρεπε: "Αυτή η ομάδα, κύριοι, έρχεται από δύο σερί έβδομες θέσεις. Είναι τρελό. Είναι σοκαριστικό. Δεν είμαι εδώ για κάτι τέτοιο οπότε είναι καιρός να σταματήσουμε να είμαστε σκουπίδια και να γίνουμε Γιουβέντους".

Αν ο Αρίγκο Σάκι είναι ιδιοφυία, ο Κόντε τι είναι; Περίμενα ότι θα ήταν καλός αλλά όχι τόσο καλός. Περίμενα να δω έναν προπονητή με πάθος και χάρισμα αλλά διαπίστωσα νωρίς ότι δεν είναι μόνο αυτά αλλά ότι έχει πολλά να μάθει σε όλους μας για τακτική και τεχνική».

Παρ' όλα αυτά, υπάρχει και κάτι το οποίο ο Πίρλο θα ήθελε να αλλάξει, όπως είπε.

«Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο θα άλλαζα τη θέση μου στα αποδυτήρια της ομάδας. Διάλεξα το... ντουλαπάκι δίπλα από τον Μπουφόν και αυτό είναι το χειρότερο σημείο του Τορίνο για να βρίσκεται κάποιος στο ημίχρονο του αγώνα. Ο Κόντε μπαίνει στα αποδυτήρια και ό,τι έχει στα χέρια του το πετάει με δύναμη στον τοίχο. Συνήθως αυτά που πετάει, μπουκάλια με νερό τις περισσότερες φορές, έρχονται προς το μέρος μου αν και στόχος δεν είμαι εγώ ή κάποιος άλλος. Την ώρα του αγώνα και ειδικά στο ημίχρονο μετατρέπεται σε... κτήνος και δεν είναι ποτέ ικανοποιημένος καθώς πάντα θα βρει μια λεπτομέρεια που θα πρέπει να βελτιώσουμε και παραδέχομαι ότι πέφτει μέσα όταν μας λέει πώς θα εξελιχθεί το δεύτερο ημίχρονο.

Μια φορά ήμασταν πίσω στο σκορ από τη Μίλαν στο ημίχρονο, πήγαμε στα αποδυτήρια και δεν μπορούσε να δεχθεί με τίποτα ότι χάναμε: "Από αυτούς; Από αυτούς; Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να μην είμαστε μπροστά. Δεν παίζουν καν καλά"».

Δεν υπάρχουν σχόλια: