JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Βούτσινιτς: "Δεν μιλάμε για πρωτάθλημα αν δεν το πάρουμε και μαθηματικά"


Ο Μίρκο Βούτσινιτς ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές της Γιούβεντους στη νίκης επί της Lazio και βρέθηκαν απόλυτα με τον Marchisio τον νέο «παρτενέρ» της επίθεσης: "Δεν έχουν αλλάξει πολλά, γιατί ο Claudio ήταν σήμερα το δεξί μου χέρι και θα έπρεπε να είναι κοντά μου. Παίξαμε ένα καλό παιχνίδι και πέτυχε μια σημαντική νίκη, αλλά εμείς δεν θα μιλάμε για πρωτάθλημα μέχρι να το κατακτήσουμε και μαθηματικά. Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις, έτσι δεν σου χαρίζουν τίποτα, πρέπει να παλέψεις. "

Ο αγώνας σήμερα ήταν η καλύτερη απάντηση στην κριτική που δέχθηκε μετά τον αγώνα με την Μπάγερν, "Κρίσιμη δεν υπάρχει - επιβεβαιώνει ο Μίρκο - γιατί μπορείτε να πείτε ότι επαιξά άσχημα στο παιχνίδι με τη Μπάγερν, το δέχομαι αυτό, αλλά δεν μπορεί κανείς να πει ότι δεν θέλω να παίξω καλά. Αυτό είναι παράλογο και πονάει πολύ. " 

Δεν υπάρχουν σχόλια: