JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Ο Ziegler επιστρέφει για να ξανά αποχωρήσει απο την Γιουβέντους.




Χθες η Φενέρμπαχτσε κέρδισε το Κύπελλο Τουρκίας, νικώντας την Τραμπζονσπόρ 1-0 χάρη σε ένα γκολ του Moussa Sow. 
Ο Reto Ziegler όμως απουσίαζε λόγω ενός προβλήματος στη βουβωνική χώρα.
Και έκανε τις εξής δηλώσεις"Δεν ήθελα να αναλάβωω ππερισσότερους  κινδύνους παίζοντας, αλλά δεν υπάρχει τίποτα σοβαρό,» είπε ο Ελβετός στα μικρόφωνα του lacote.ch.
 Στη συνέχεια, ανακοινώνοντας το επικείμενο αντίο του στο σύλλογο της Τουρκίας ο Ziegler που είναι ακόμα συνδεδεμένος με μια σύμβαση με τη Juventus που λήγει το 2016,ανέφερε:«Έχω μιλήσει με τον προπονητή πριν από τον τελικό και δεν έχουμε καταλήξει σε συμφωνία για το μέλλον ,θα μπορούσε να μου προσφέρει εγγυήσεις και δεν μπορώ δεν έχω την πολυτέλεια να περιμένω όλο το καλοκαίρι την απόφαση του συλλόγου, διότι το επόμενο έτος είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο »ο παίκτης έχει πάει δύο από αυτά.
 Στην Τουρκία αναδείχθηκε δύο φορές νικητής του Κυπέλλου.
Κλείνοντας τις δηλώσεις του ο Reto Ziegler ανέφερε πως:<<Μπορώ να πάω μετωπικά με τη γνώση,και να πω ότι έχω κάνει σωστά τη δουλειά μου στην Φενέρμπαχτσε.
Τώρα ο Ziegler θα επιστρέψει στιγμιαία για τη Γιουβέντους, περιμένοντας να βρει έναν άλλο προορισμό, μαζί με τη Γιουβέντους φυσικά.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Ναι καλά πάλι δανικός θα πάει κάπου αφού είναι άχρηστος ο Μαρότα τη περιμένουμε. Αλήθεια ξέρει κανείς άμα ο Μαρότα έχει πουλήσει κανένα παίκτη από την ώρα που έγινε γενικός διευθυντής η όλο δανικός, 50% και δεν ξέρω γω.

billaras είπε...

Γιάννη αν και δεν είμαι σίγουρος,για ολόκληρο παίκτη,δεν το νομίζω.