JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Η Γιούβε του έδωσε λίγη χαρά στον εφιάλτη που ζούσε.

Ενας Ιταλός μηχανικός έζησε εφιάλτη ως όμηρος στη Λιβύη αλλά το... Campionato κατάφερε να κάνει πιο ανθρώπινες τις σχέσεις με τους απαγωγείς του!

Ο Τζιανλούκα Σαλβιάτο δούλευε ως μηχανικός στη Λιβύη όταν ξαφνικά άρχισαν τα προβλήματα. Μέσα στο χάος που επικρατούσε -και επικρατεί- στη χώρα, ο Σαλβιάτο έπεσε θύμα απαγωγής από Τζιχαντιστές, όπως υποστηρίζει, λόγω της καταγωγής του. Επί οκτώ μήνες ο Ιταλός ήταν απομονωμένος από τα πάντα και όπως παραδέχθηκε, στην επιστροφή του στην πατρίδα μετά την απελευθέρωση του, πίστεψε ότι δεν θα φύγει ζωντανός από την Λιβύη...

Μέσα σε αυτόν τον εφιάλτη, όμως, υπήρξαν και στιγμές που τον έφεραν πιο κοντά -όσο είναι δυνατό αυτό- με τους ανθρώπους που τον απήγαγαν και τον κρατούσαν ως όμηρο στη Ντέρνα.

«Δεν μπορώ να πω ότι γίναμε και φίλοι, αν είναι δυνατόν, αλλά ένας από αυτούς παρακολουθούσε το ιταλικό πρωτάθλημα φανατικά. Ηταν οπαδός της Μίλαν, εγώ είμαι Γιουβεντίνος οπότε μια μέρα, χωρίς να έχω καμία ενημέρωση για οτιδήποτε συνέβαινε στον κόσμο επί μήνες, ήρθε και μου είπε ότι η Γιούβε κατέκτησε το scudetto. Παραδέχομαι ότι μέσα σε όσα ζούσα εκείνη την περίοδο, μια μικρή χαρά την ένιωσα. Ηταν το μοναδικό νέο που είχα από την ημέρα της απαγωγής μου, δεν μου είπαν ποτέ τίποτα άλλο για όσα συνέβαιναν στον κόσμο».

Τώρα, πάντως, που επέστρεψε στην Ιταλία, η χαρά μόνο μικρή δεν είναι. «Επέστρεψα στην πατρίδα την Κυριακή, μπόρεσα να αγκαλιάσω ξανά την οικογένεια μου, τους φίλους μου. Τώρα, μετά από όλα αυτά, περιμένω και την ημέρα που θα πάω στο Juventus Stadium για να υποστηρίξω την ομάδα και από κοντά».



Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: