JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Γιορέντε: "Αφιερώνω τα γκολ σε όσους πιστεύουν σε μένα"

Ο Φερνάντο Γιορέντε άνοιξε τον χορό των γκολ σήμερα το απόγευμα και το απολαμβάνει: «Ήταν ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για να συνεχίσουμε να παραμένουμε στην κορυφή. Κάναμε μεγάλη εμφάνιση, όλοι οι επιτιθετικοί ήταν καλοί και σκόραραν όλοι - όταν πολλοί έλεγαν ότι δεν το έκαναν. Ένας μεγάλος αγώνας για όλους. Αφιερώνω τα γκολ σε όλους τους ανθρώπους που πιστεύουν σε εμένα και στην οικογένειά μου. "

"Ήταν σημαντικά γκολ: το πρώτο είναι πάντα το πιο δύσκολο για το παιχνίδι, αλλά από τη στιγμή που θα ξεκλειδώσει η ομάδα παίζει καλύτερα. Είμαι πολύ χαρούμενος, "πρόσθεσε ο Γιορέντε.

"Γκολ για την εθνική ομάδα; Απλά πιστεύω στη Γιουβέντους. Στην αρχή δεν πήγαν όπως περίμενα, αλλά είμαι χαρούμενος γιατί αρχίζω να σκοράρω. Για την ομάδα είναι σημαντικό, γι 'αυτό πρέπει να συνεχίσουμε, ακόμη και με αυτή τη μορφή. "

Τέλος ερωτηθείς για το αν η νέα τακτική μπορεί να εξασφαλίσει το άλμα στο Champions League;» από τους δημοσιογράφους στο Στάδιο ο Γιορέντε απάντησε: "Πιστεύουμε ότι η ομάδα δεν έχει εύκολο έργο. Πρέπει να κερδίσουμε στο Μάλμο και με την Ατλέτικο στο σπίτι μας, και για να γίνει αυτό πρέπει να είμαστε όλοι συγκεντρωμένοι για να φτάσουμε προς την κορυφή. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: