JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Τέβεζ: "Η καλύτερη μου σεζόν"

Απόλυτα ευχαριστημένος εμφανίστηκε ο Κάρλος Τέβεζ μετά την άνετη νίκη της Γιούβε στη Ρώμη επί της Λάτσιο, με 3-0, ο Αργεντίνος επιθετικός δήλωσε πως αυτή η σεζόν είναι η καλύτερη της καριέρας του.

«Ήταν το πρώτο μας παιχνίδι μετά τη διακοπή και σήμερα είχαμε τη σωστή νοοτροπία» δήλωσε για την νίκη στη Ρώμη πριν αναφερθεί στην προσωπική του απόδοση: «Στο γήπεδο, προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και νομίζω ότι αυτή είναι η καλύτερη μου σεζόν μέχρι τώρα».

Τέλος, ερωτηθείς για το επερχόμενο ματς με τη Μάλμε στο Champions League, τόνισε: «Αν παίξουμε όπως παίξαμε και απόψε, τότε θα είναι πολύ δύσκολο να χάσουμε το παιχνίδι με τη Μάλμε».




Δεν υπάρχουν σχόλια: